Antal mil säsongen 2007?

Hur många mil blev det 2007?


  • Antal röstningar
    0

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Utan hoj i ca 1½ mån mitt i sommaren pga. stöld, så jag har en del kvar att ta igen innan det blir vinter. Ligger på kanske 600 nu, men det blir nog i alla fall ett par hundra till hoppas jag. :)
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Kört ca: 100-150 mil R1, och nästan 700 mil R6 i år, och bör ju bli lite till iaf. innan snön kommer..

Robban
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Många som kör uppåt 1000 mil men de flesta hojar som säljs har gått runt 200 mil/år..? :rolleyes: Fast det är ju bara importhojar som skruvas. :tungan
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Med övningskörning drygt 600 mil fram till mitten av juli.. :rolleyes:
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Många som kör uppåt 1000 mil men de flesta hojar som säljs har gått runt 200 mil/år..? :rolleyes: Fast det är ju bara importhojar som skruvas. :tungan

Kollar du pollen så är det ca:20% som kört 300 mil eller mindre och det är väl dom som i första hand kanske inte värdesätter ytterligare värdeminskning och dyra försäkringspremier och därför säljer.
Sen att det skruvas är ju ingen hemlighet men de flesta går ju att avgöra på skicket,har hojen gått 300 mil på en säsong så ska den se ut som ny och inte som den varit med i paris/dakar.

Har själv kört ca:1300mil på hojarna nu men ställde inte ner förrän jul förra året så det blir nog ett gäng till.

Henrik
PS. -12 i 180 biter i skinnet! ;)
 

Preben.

Medlem
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Vollsjö
Hoj
er-6n me abs
fan jag trode jag var superman med mina hittils 1100 mil, det är dubbelt upp vad jag kört dom andra åren,men så ställde jag av den ena bilen så jag har bara haft hojen o köra med.
det har faktiskt funkat bra o har sparat mig ett par tusen, kommer göra så nästa säsong med :yoparty
 

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Endast 125 mil i år. Lägsta någonsin. Mc intresset har verkligen minskat tyvärr.
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Men det vart ju så dåligt väder så det är nog det kortaste på ett år sedan man hade 125:a.
 

Swedecat

Inspekterar diken
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Mellansverige
Hoj
Thundercat
Cirka 350 mil varav ungefär 100 av dem på bana...

Skyller på att ha varit utan motorcykel i två månader på grund av sega verkstäder och försäkringsbolag. :näsblod

Men nästa år då kommer det vara bra väder hela sommaren och ingen ska få komma och krocka med mig. Minst 1000 mil blir det då. :D

Jag kommer inte att svara på några frågor om vilken milkostnad det blev den här säsongen. :mad:
 

GizmoBlade

Medlem
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Lysekil
Hoj
Honda CB1000RA -09
fick mitt A körkort i maj och har kört ca 600 mil nu,, har inte blivit mer för allt regn,, annars hade det nog vart 1000 mil skulle jag tro.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top