Pfff, vinkelslip på ventilskaftet så går den 10000mil tillBorde gå o byta säte utan några större bekymmer.
Pfff, vinkelslip på ventilskaftet så går den 10000mil tillBorde gå o byta säte utan några större bekymmer.
Vinkelslip o vinkelslip men visst kan man i en ventilslip slipa av ventlskaftet ett par 10/1 så det går att gå upp i dim på chimsen.Pfff, vinkelslip på ventilskaftet så går den 10000mil till
Nja. Dom sparare alla stiften och visade mig efter bytet och alla stiften såg för djävliga ut rent utsagt. Så det känns troligare att alla stiften var lika gamla utifrån hur dom såg ut. Så jag skulle säga att det är osannolikt att dom bytt något enda stift även om dom främre stiften är lättare att byta än dom bakre.Det kanske är som på VW bussarna, ett av stiften är orginal sedan fabrik, dom andra tre kan vara bytta.
Jag tror det var årsmodell 77-78 som var i synnerhet jävliga att komma åt stiften på, vi hade en sån när jag var barn.
Lyckligtvis hade min far en son med smala armar som kunde byta även det värsta stiftet.
(med en specialtillverkad tändstiftsnyckel som vi fick med bussen)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|