Apa mille räserbygge

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Sollefte
Hoj
00 Apa Mille Räser
Norrtälje

Ska blåsa ner med Apan till Norrtälje på Fredagkväll. Har inte blitt så mycket mer gjort på den i vinter den har mest bara blivit lite flidd av femhundramils körning. (Har köpt kåk.....):rolleyes: Men det är ju en bruks och bushoj så jag kommer inte och skämmas nämnvärt tror jag...Snyggat till förarutsikten dock. Och har samma sunkiga mobil.:tummenupp...Syns
 

Bifogat

  • telefon 066.jpg
    telefon 066.jpg
    237.9 KB · Visningar: 136

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Ska blåsa ner med Apan till Norrtälje på Fredagkväll. Har inte blitt så mycket mer gjort på den i vinter den har mest bara blivit lite flidd av femhundramils körning. (Har köpt kåk.....):rolleyes: Men det är ju en bruks och bushoj så jag kommer inte och skämmas nämnvärt tror jag...Snyggat till förarutsikten dock. Och har samma sunkiga mobil.:tummenupp...Syns

Det var jäklar i mig hårt :yoparty
De flesta "hembyggda" hojar brukar inte vara nåt under av ergonomi och du har väl ca 80-100mil till norrtälje!

Läste om nån belgare på jockeyjournal som undrade om nån ville dricka öl på norrtälje med honom, han skulle åka shovelchopper dit.
Vad fan ska en annan skylla på nu när folk som bor 50-100mil längre bort hojar dit:gnissla
 

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Sollefte
Hoj
00 Apa Mille Räser
Nä har bara 50mil dit. Hä ä som en sparktur...Men sadeln är hård . Tur att man är ryggskadad och knappt har någon känsel i achlet:)
 

Jerka84

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Täby
Hoj
Honda CBR 954rr / ShovelChopper
Har missat det här bygget helt..

men jäklar va ball den blev, helt rätt stuk :tummenupp

kul att du tar den till norrtälje! det lovas kanonväder hela helgen :)
 

G3ting

Medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Växjö
Hoj
Aprilia Tuono V4R APRC - 14
Inte för att millen är en ful hoj till att börja med, men du gjorde den ännu bättre! :tummenupp
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Skitkul att se hojen i Norrtälje idag. Kul som fasen att du joinade och satte ett finger i röven på alla kromslädar med fransar på plats. Synd att jag inte fick träffa dig öga mot öga :(

Skitball hoj du snidat ihop. Var impad.
 

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Sollefte
Hoj
00 Apa Mille Räser
Fan Panza Jag missa dina hojar.. Vart stod du??? Annars så var det ju helt rätt att Stellan och Lasse fick åka till Sturgis. Helt överjäkliga hojar! Vann ju en usaresa själv också! men det skulle till ett lotteri för det;)Dragen på röstsedeln:) Fick två kommentarer på hojen: först när kört in i parken och parkerat kom två ryssar som länge diskuterade och pekade frenetisk. Kul tänkte jag tills ena rysssen säger på knagglig engelska:something dripping under the bike? Helvete! har kylarjäveln sprickit nu? Dess bättre var det bara en slangklämma som krupit upp lite.
Sen när jag skulle åka kom två killar och berömde hojens design och aptema (Säkert några reklamare från innerstan;) Kul, Tills den ena sa innan dom skulle gå : Men det här är inte en chopper va? Suck....:)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top