MikkE
Guest
Någon som spelar iMobsters? Skulle vara kul att gå ihop i ett gäng
jag heter No Mercy Mike, Mob nummer 45AW9Q
Last edited:
Någon som spelar iMobsters? Skulle vara kul att gå ihop i ett gäng
Coolt är dock att hela redaktionen hos ägarna (Schibsted) gått över till iPhones. Tänk om man själv kunde jobba på ett bolag som hänger med.
Nu har jag oxå en Iphone, men vill bara påpeka att den känns lite tråkig o inte alla apps kostar ju pengar, samt man måste ha itunes för att aktivera och acceptera en miljon avtal innan man kan börja använda den på något vettigt sätt. Sedan krävs även att man skriver in sitt bankkortsnummer för att ens kolla i apps.
HTC Hero / Google Android som jag oxå har kommer köra över Iphone inom ett år. Lätt. Iphone är visserligen lite snabbare i responsen, men överlag vinner Android.
men i samma takt som android mognar som OS så kommer det att släppas en ny iphone, kommer bli intressant att se vad som händer, vad som är säkert är dock att android mobiler kommer att ta marknadsandelar som bara den.
Problemet som jag ser det med Android är att det bara är en grundspec, ta t ex HTC Hero som kanske är den bästa Android-luren idag, de har ju gjort en massa tillägg utöver Android. Hur kommer det att bli med apps då? Kommer de bara att fungera på den senaste luren?
Varför ska de samla in information om mig? Sedan så är det en iTouch som jag använder mig av.FYI, Storm8 som ligger bakom iMobsters, iVampires och allt vad de heter, använder spelen för att samla in information om dig. Dvs spyware. Inte helt ovanligt visserligen, men Storm8 plockar även ditt telefonnummer. INTE ok.
Varför ska de samla in information om mig? Sedan så är det en iTouch som jag använder mig av.
Elimination Pro!
Gratis online förstapersonsskjutare. Påminner om gamla Unreal Tournamnet. Man får credits och går upp i level för att låsa upp saker som man kan köpa, nya vapen och armor och sånt. Det går fort att spela, matcherna är ganska korta så det är perfekt att lira en match på dass eller på lunchen. Grymt!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|