Bellman skrev:det går inte att se filmerna!
MattE. skrev:Jag har program till att göra .3gp filer till .avi, skicka er msn om ni vill ha.
obs, bara om ni bor i eller känner till områden i landskrona
jag orkar inte sitta och skicka till 30 pers.
MattE. skrev:Filmerna är i .3gp format (mobiltelefon)
om du känner till områden i landskrona så skicka msn så ska jag göra om filmerna
till .avi och skicka till dig.
Tipsa Larmtjänst, det är en sammanslutning av alla försäkringsbolag och de har till uppgift att jaga stulna grejer. Går att tipsa anonymtMattE. skrev:
Bellman skrev:mena att länkarna inte funka,,,,sorry
MattE. skrev:Förresten så är jag 99,99% säker på att R1:an är i Dösjebro på de bilderna.
MattE. skrev:Fick höra att minicrossen blev såld igår för 4000kr
Dom säger att dom kör runt med det dom snor och sen säljer det.
Min lillebrors moped som jag berättade om,
den körde dom runt med i landskrona så polisen såg dom samma dag som den blev stulen,
puckot som körde trillade/kastade ifrån sig mopeden och sprang därifrån.
R1 racer skrev:Hur har du fått reda på att mini crossen blev såld just igår för just 4000 kr?
Och DOM SÄGER ATT DOM KÖR RUNT MED DET DOM SNOR OCH SEN SÄLJER DET ?? osv
Och till vilka priser säljer dom hojarna och vem vill köpa en stulen hoj?
Hör efter jag vill ha en billig ban hoj , PM:a
Nicke skrev:Drog detta till Larmtjänst nu. MattE. du kanske vet mer om de kommer tillbaka med frågor?
"Hej!
Hittade den här länken på MC-forumet www.sporthoj.com som jag besöker rätt ofta. Jag känner personligen inte till mer än att jag kollade upp ett regnummer på en MC: Aprilia RSV Mille med registreringsnummer SDA 577. Hoppas det kan vara till någon hjälp.
MVH, Niklas
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81416"
Nicke skrev:Drog detta till Larmtjänst nu. MattE. du kanske vet mer om de kommer tillbaka med frågor?
"Hej!
Hittade den här länken på MC-forumet www.sporthoj.com som jag besöker rätt ofta. Jag känner personligen inte till mer än att jag kollade upp ett regnummer på en MC: Aprilia RSV Mille med registreringsnummer SDA 577. Hoppas det kan vara till någon hjälp.
MVH, Niklas
"Hej!
MVH, Niklas
JaDeM skrev:Nä,man skulle fan hugga händerna av dom som snor,så får man ha sina grejer ifred iallafall tills dom lärt sig o göra det med fötterna o det borde väl ta ett tag iaf,,,
MilleR skrev:Ett hastigt stopp tar nog hand om dom här pöjkarna snart.....tvivlar på att dom kan framföra en MC med så mycket pulver på ett säkert och klyftigt sätt!! Borde nog hålla sig till mini-cross eller nåt!
Men det värsta är ju att dom personerna med minst paddlar i vattnet oftast klarar sig ifrån klotningar/skador när dom klotar!!
Hoppas detta löser sig på bästa sätt och att knatte, fnatte å tjatte hamnar i en fånghåla långt under jord.......
GOODAlien skrev:Ok det tycker jag att vi skal göra!!!?! nästa gång är det min eller din
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|