Aprilia mille i Landskrona ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Blev själv också av hojen + farsans hoj. Killen greps och fick 2 år men då var han skyldig till en väldig massa andra brott av diverse slag så om dessa ens får något straff av det hårdare slaget så skulle iallafall jag bli förvånad. Tyvärr. Huvudsaken är väl att de inte lyckas sno FLER hojar. Bra intiativ att medela larmtjänst om det hela också. :tummenupp

Är inne och kollar på en av killarnas lunar nu och han verkar ju mest skryta som fan om det hela. Vissar har verkligen inget bakom pannbenet :kocko

Måste bara fråga en sak till. HUR vet ni att det är dessa hojarna som är stulna? Alltså klart jag också fattar att det är de med största sannolikhet men hur kan ni vara säkra? På "storebrorens" lunar så står det att det är hans gamla hoj som nu är såld (rsv mille) och att hans nya är Firebladen.

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
MattE. skrev:
Den här?

OBS! JA det är tjuven på mc:n

det är ett gäng från landskrona som snor MC, Mopeder och Crossar

%7Ba90847f7-751b-4350-babe-7a2a9e72a60c%7D.jpg

japp, detta e med 99% säkerhet kille som fläskade om mig utan ställ & hjälm.
det e iaf samma kläder & mössa som föraren hade kvällen i fråga

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Nicke skrev:
Drog detta till Larmtjänst nu. MattE. du kanske vet mer om de kommer tillbaka med frågor?

Subject: Ev. stulna motorcyklar i (eller i området kring) Landskrona

"Hej!
Hittade den här länken på MC-forumet www.sporthoj.com som jag besöker rätt ofta. Jag känner personligen inte till mer än att jag kollade upp ett regnummer på en MC: Aprilia RSV Mille med registreringsnummer SDA 577. Hoppas det kan vara till någon hjälp.
MVH, Niklas
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81416"

Jag kontaktade larmtjänst samma kväll som jag såg denna hoj på gatan.
har även varit i kontakt med polisen, men inget händer. mer än så kan inte jag göra.

snibben

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Cbr 954-02
JaDeM skrev:
jo klart man e sugen,, :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

Edit:nån mer kanske

Så där söderut finns det ju andra mc-knuttar som kör lite oplastiga hojjar och de brukar kunna ordna upp såna saker ganska smidigt...så slipper man själv skita ner sig..ett tips bara..

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tråkigt... Ringde även Larmtjänsts tipstelefon för att vara säker att info@larmtjanst.se var rätt adress för sånt här. Han lät lite förvånad och kände inte riktigt igen adressen men sa "att står det så så är det säkert rätt"... Jag kommer att ringa igen om jag inte har nån respons om två dagar.

wonderwizard skrev:
Jag kontaktade larmtjänst samma kväll som jag såg denna hoj på gatan.
har även varit i kontakt med polisen, men inget händer. mer än så kan inte jag göra.

Last edited:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Ja du.. jag tänker inte sticka under stolen med att jag inte har något emot om det går riktigt illa för dem! Kalla mig vad ni vill men jag sitter här med min hoj stulen.. Och om jag får reda på vem det är som snott kommer jag att göra något mycket brotsligt!!!

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
Kom på en sak, är det någon som pratat med millens förra ägare direkt? eftersom regnumret finns så går det väl ta reda på vem som äger (ägde) hojen??

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
jag hänger gärna på om någon tänker ta en tur i landskrona o leta efter dom jävlarna.. säkert dom som knyckte min hoj oxå

CarlE

Fil. Kand. i njutning...
Gick med
9 May 2005
I en luftig 9-rumsvilla på Lidingö, Stockholm
Hoj
Suktar efter en KTM 660...
Nu får ni skånepågar ta saken i egna händer... Dags att antingen fatta Mr. Louiseville Slugger eller kontakta Bandidos... Samla ihop ett gäng och åk dit och ge dom däng... Dom e ju för fan knappast äldre än 25. Hade det varit i Norrland så hade de åkt på däng för ett bra tag sen, det e dagens sanning. Men så har ju inte Norrland samma kriminalitet och invandring heller...

Hoppas att de antingen blir nerspöade eller hamnar i ett vajerräcke med väldigt många kroppsdelar på olika sidor om det räcket...
E det bara jag eller känns det som om iaf. Hondad och Millen har fått lite marksyn???
Jag vet inte om jag missat det men kan någon bara lite snabbt dra deras Lunarstorm?
Man kan väl fortfarande kolla på någons krypin genom att skriva www.lunarstorm.se/"användarnamnet" ?

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
CarlE skrev:
Jag vet inte om jag missat det men kan någon bara lite snabbt dra deras Lunarstorm?
Man kan väl fortfarande kolla på någons krypin genom att skriva www.lunarstorm.se/"användarnamnet" ?

Kom på en sak...

Känner en på jobb vars grabb är typ moderator/admin/person med "rättigheter" på lunarstorm som jag ska försöka få kontakt med och höra om man kan få lite hjälp av honom. Återkommer....

Blir nämligen så förbannad när folk inte kan skilja på mitt o ditt. Så kan min hjälp bidra till att hojen återkommer till rätta ägaren så blir jag bara glad!

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Gixxer Fighter 96:a
chukabowa skrev:
jag hänger gärna på om någon tänker ta en tur i landskrona o leta efter dom jävlarna.. säkert dom som knyckte min hoj oxå

var ute o letade efter dom idag då jag såg en av dom igår men det var dött idag i stan men jag ska på det igen,,du för gärna hänga med en dag när vi spanar,,jag har sett ett ställe som dom hängde på.som sagt såg bara en av dom då men e dom polare så hänger dom ju ihop,,,lika bra o plocka alla i klunga o ge dom så alla tänder lossnar

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Låter bra. Sjuk hemma idag så jag skaffade Lunar-konto och kollade. De är mellan 16-18 år och det känns inte så troligt att de kör varken Blade, Mille eller 04:a R1 själva... Bilderna ligger i ett "Kollage" med lite gangsterposer och annat "tufft".

JKay skrev:
Kom på en sak...
Känner en på jobb vars grabb är typ moderator/admin/person med "rättigheter" på lunarstorm som jag ska försöka få kontakt med och höra om man kan få lite hjälp av honom. Återkommer....
Blir nämligen så förbannad när folk inte kan skilja på mitt o ditt. Så kan min hjälp bidra till att hojen återkommer till rätta ägaren så blir jag bara glad!

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Nicke skrev:
Låter bra. Sjuk hemma idag så jag skaffade Lunar-konto och kollade. De är mellan 16-18 år och det känns inte så troligt att de kör varken Blade, Mille eller 04:a R1 själva... Bilderna ligger i ett "Kollage" med lite gangsterposer och annat "tufft".

Jo vi såg det (var hemma hos en som har lunarkonto). Jevla r*vhål är vad dom verkar vara....klåfingriga idioter.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Nicke skrev:

namn på dessa då ??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...