Nu vill inte jag lägga näsan i blöt. Men jag jobbar mycket med fält och fritidsgruppen i Landskrona och jobbar med mycket ungdomar av det slaget ni kallar blattar och utlänningar som skall skjutas osv osv. Det är inte det jag är här för utan jag ville bara erbjuda min hjälp om ni vill.
Jag kan prata med fält och fritidsgruppen och ett antal poliser som jag jobbat med nu dom senaste dagarna då jag arrangerat ett rätt stort arrangemang för kidsen där nere.
Med prata kan jag fråga dom om dom exakt vet var de här grabbarna håller hus och likaså prata med polisen om den här vad han nu hettes garage.
Vem av er har fått sin båge snodd och har ni några bilder att skicka till mig endast på bågarna och lika så foto på dom här som snott dom så skall jag maila dom direkt imorgonbitti till en av dom som verkligen kan Landskrona och vem som hittar på vad. Lovar inget mer än att jag kan se ifall det ger något resultat. Fält och fritidsgruppen är jäkligt välorganiserade där ner och har koll på vem som är vad där nere också.
vill ni ha mitt mobilnr så pma mig så lovar jag att ni får det med.
Mvh
Andreas
Iofs också blatte men en rätt hygglig sådan.
Kör bmw och även Honda cbr 600 men bryter inte ha ha