Aprilia mille i Landskrona ?

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
flugan skrev:
Kan inte sluta förvånas över att de här killarna inte sitter intagna.
Sanning broder.

Det mest förbryllande är väl att även om folk (löst, jävla läskigt ouppfostrat skitpack) sitter på ungdomsanstalter (semesterhem) kan de ju dra därifrån nästintill obehindrat som de vill. Imponerande.

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
flugan skrev:
Är det genetiskt att inte vara född i Sverige?
Behöver jag stava ut det åt dig eller?
Hårfärg, hudfärg och ögonfärg är genetiskt. Och eftersom det antas att dom är blattar pg a utseendet så kanske du kan räkna ut resten själv av vad jag menar med röven och en bit krita.

Last edited:

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Hej och välkomna till Fristaden, här kan allt hända för det är inte en jävel som gör något åt det!

Undertecknad bor för närvarande inne i Landskrona och jag kan säga att det är inte som att bo i andra städer. Sedan några år tillbaka har polisen flyttat från Landskrona, på grund av besparingar( eller rädsla??). Istället kontaktas polisen i Helsingborg. Detta leder ganska naturligt till att det inte cirkulerar någon polis i staden förutom när det är absolut nödvändigt. Landskrona har blivit en segregrerad fristad där alla gör som dom själv tycker. Det som visas på bilder eller står i tråden förvånar mig inte alls, det är säkert väldigt vanligt förekommande i trakten, på fler än ett ställe. Antalet icke försäkrade, skattade samt ofta utan regplåtar, går knappt att räkna på två händer under ett och samma dygn.

Självklart är det irriterande att det förekommer, det som jag tycker är mest irriterande är väl att det är så pass unga människor som saknar respekt för: andras saker, oss medtrafikanter, polisen och sig själva. Inte för att vara elak mot de yngre generationerna men det verkar bli väldigt vanligt att man skall skaffa sig ett liv som de välbärgade, genom att sno saker. Att man skall få ett glidarliv utan att göra den minsta ansträngning. För att addera lite krydda till detta så kan jag med relativt stor säkerhet(notera ordvalet) säga att många av föräldrarna till dessa ungdomar vet säkerligen om vad dom gör, men vågar inte eller ger blanka fan i att säga till sina egna barn.

För er som inte har varit i Landskrona, som sitter och skriver att man skall gå o spöa dom eller att man skall ta lagen i egna händer. Det gör man inte, så är det, det finns starka kriminella nätverk som jag, med många många flera, inte skulle vilja bråka eller beblanda mig med.

Tråkigt nog är det ingen polis som gör något. Ofta vet polisen om vem dom är men dom kan inte göra något, trots video eller bíldbevis... påstår dom.

Suck .... .. .. . .

PS. De som undrar varför jag bor kvar här så är det pga privata och ekonomiska skäl. DS.

/F

hansome

©hansome
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ny läcker Busa :-) -//- Stolt pappa till Isola (anno 061222)
Vill bara ge en stor :klappar och en :tummenupp till er som lagt ned tid och möda för att leta upp cykeln och förövarna!!! Vi som blir av med cyklar, dom snodde min -04 Hayabusa för en månad sen, behöver er hjälp och den uppskattas, det ska ni veta!
Sen att dra in massa snacka om ursprung och personers bakgrund är bara trams!

Keep up the good work! :Bugar
/En bestulen

Last edited:

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Gixxer Fighter 96:a
var ute o letade idag igen,fick åtminståne syn på den ena av dom som gjort detta,,trots sin ålder på 16 så upptäcker jag han när han kommer gående på samma ställe som jag upptäckte dom första gången,hoppasr in i en Bmw 5xx serien o kör iväg följer han ett tag o tar regnummer för att bättre ha koll på han framöver,hoppas bara nästa gång att han kör till sina polare så jag får lite info om dom osså..!!! man fick bita sig i läppen o svära i hjälmen för att inte åka upp bredvid o sparka in dörren på bilen,,retar en at han bara ligger o cirkulerar...men nästa gång så......

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
JaDeM skrev:
var ute o letade idag igen,fick åtminståne syn på den ena av dom som gjort detta,,trots sin ålder på 16 så upptäcker jag han när han kommer gående på samma ställe som jag upptäckte dom första gången,hoppasr in i en Bmw 5xx serien o kör iväg följer han ett tag o tar regnummer för att bättre ha koll på han framöver,hoppas bara nästa gång att han kör till sina polare så jag får lite info om dom osså..!!! man fick bita sig i läppen o svära i hjälmen för att inte åka upp bredvid o sparka in dörren på bilen,,retar en at han bara ligger o cirkulerar...men nästa gång så......

Var i LA rör det sig om?? Svängde runt i LA i ett par mil idag men såg inget :(

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
JaDeM skrev:

Körde han den där bilen själv? Var den oxå stulen?

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
flugan skrev:
Körde han den där bilen själv? Var den oxå stulen?

vet ej tog plåten kollar den på VV men det kommer upp en mc på sökningen så jag kanske sett fel ska leta upp han igen

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
JaDeM skrev:
vet ej tog plåten kollar den på VV men det kommer upp en mc på sökningen så jag kanske sett fel ska leta upp han igen
Finns lite andra lösningar.
Om inte HarryH vill ta i ärendet, det tycks ju lite infekterat (och icke-PK) med tanke på dräggens bakgrund kan du inte meddela Förs bolaget? Om beemern är stulen bör ju alla FB ha den infon.
De kanke är villigare att ta i ärendet???

Patrik29

Bad ass
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
Såld
R1 körde förbi mig mellan Asmundtorp o saxtorp vid ca 19:30 tiden.Hadde ja vetat att den var stulen så skulle ja prejat av han från vägen med firmabilen.
Har några polare i Landskrona,ska ringa nu o snacka med dom o kolla om dom vet vilka dessa idioter är...

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Kahobe skrev:
Finns lite andra lösningar.
Om inte HarryH vill ta i ärendet, det tycks ju lite infekterat (och icke-PK) med tanke på dräggens bakgrund kan du inte meddela Förs bolaget? Om beemern är stulen bör ju alla FB ha den infon.
De kanke är villigare att ta i ärendet???

kommer att komma dit om det visar sig att den e stulen men jag måste se plåten igen för jag e lite osäker,ska leta upp han igen

men jag hoppas ju mer att jag hittar dom på hojarna,,,,håll tummarna.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Varför mjäka?! Sodomistisk bestraffning a'la flisigt baseboll-trä i rektum med allvarliga inflamationer som följd tycker jag är ett bra straff.

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Patrik29 skrev:
R1 körde förbi mig mellan Asmundtorp o saxtorp vid ca 19:30 tiden.Hadde ja vetat att den var stulen så skulle ja prejat av han från vägen med firmabilen.
Har några polare i Landskrona,ska ringa nu o snacka med dom o kolla om dom vet vilka dessa idioter är...

allvar vafan kör dom fortfarande runt på dom,,,,,synd att du inte visste det..jaja nästa gång hoppas jag att man ser dom i ett sådant läge så man har tid o ringa nån....jag ska leta ihjäl mig tilll jag hittar dom alltså,,nu vet jag var 2 av dom bor o har sett 2 andra på gatan då en av dom i en bil.Till slut träffar man rätt,,bara o cirkulera vidare,,,lycka till alla andra

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
en grej till,,,,varför skriker inte ägarna till dessa hojar efter dom e det någon här som vet/känner/pratat med dom som äger motorcyklarna.
För att detta ska gå och göra nånting åt så måste ju alla som e drabbade anmäla dessa killar,för ju mer dom får på sig ju lättare o sätta dit dom,eller,
Matte du snacka nåt om att dom snott din brorsas moped o en cross från din polare,,,,,alla måste ju anmäla dom för det dom råkat ut för,,,,,,eller har jag fel?

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Patrik29 skrev:
har precis pratat med en kompis i Landskrona,han viste vilka dom var så han skulle kolla om han kunde få någon address.

Pm:a mig e du snäll om nån adress dyker upp för jag har adress till 2 stycken av dom,kolla av så det stämmer ju

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Är nån _säker_ på att hojarna på bilderna är snodda? Det mesta pekar ju på det men någon/några har ju matchande hjälm och jacka, R1an är även låst på nån bild

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...