Aprilia mille i Landskrona ?

Status
Ej öppen för fler svar.

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
.
dom ska sättas dit punkt slut... med eller utan våld, med eller utan polis.. är dom 16 år och kapabla till att sno fordon värda över 100 000 kr så vill jag inte äns tänka på vad dom kommer kunna göra när dom blir lite äldre. :kocko

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Mate skrev:
Enligt bl.a. Leif GW Persson har Sverige världens dyraste (per capita) och ineffektivaste poliskår...börjar märkas lite smått eller vad tycker ni?
Det är fan sanslöst vad som händer med sverige.
Jag arbetade på Mölndals sjukhus under göteborgskravallerna och det var mindre kul att se alla skadade poliser komma in där.
Och vad hör man på tv? Jo, att poliserna är dumma som kastar tillbaka när det regnar gatsten över dom. Osså jobbas det för fullt med att polisen ska bli "snällare" och folkligare.

Fan heller. Vad polisen skulle behöva är en pike'polis på varje enhet som tuffar till poliserna och utbildar dom till att rättvisa skipas med fast hand istället för mjuka batonger och vädjande. Hade dom haft gummikulor och tårgas under gbg-kravallerna så hade kravallerna varit över ganska fort.

Man får väl inte ens använda sig av lockande till brott i Sverige. Dom hade ju åkt dit direkt om man låtit en hoj stå framme en natt utan lås på en väl synlig plats. Katastrof.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Min hoj stulen

Såja, då var det min tur. jag vet inte om det är för att man själv försöker vara snäll & hjälpa dem
som mist sin/sina hojar. men inatt stal dom iaf min hoj.

delat garage med parvis platser med galler mellan som klipptes upp och sedan har dom öppnat min port o tagit
sig ut den vägen.

efter avslutad TT (Tisdagstur) med grabbarna i R.O.H
så kom jag hem & ställde den i garaget runt 20.45

i förmiddags runt 9.45 skulle jag ta en tur & upptäckte att garageportens handtag var lite smått vridet.
visade sig att det var upplåst innifrån & garaget länsat.
alla verktyg har tjuvarna också tagit. Det dom lämnat e mina vinterdäck till bilen & mitt fiskespö.
tur e väl det, så jag iaf kan fiska i sommar när ni andra e ute o kör hoj

Mc'n är en Yamaha R6 -99:a Röd & vit
med registreringsnummer WAK 425

Ser ni den eller vet vem som tagit den.

Skicka pm, så får du mitt nr

// Henke

Bifogat

• garage_02.jpg
    garage_02.jpg
    75.5 KB · Visningar: 2,464
Last edited:

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
wonderwizard skrev:
Såja, då var det min tur. jag vet inte om det är för att man själv försöker vara snäll & hjälpa dem

// Henke

Äh men var fan är vi påväg? Det stjäls ju för fan nästan mer hojar än det köps nya :rolleyes:

Kan gissa var du kommer att leta efter den i alla fall...

Hoppas du får tillbaka den snabbt!

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Stackare!
Har följt denna tråden å nu stjäls din??
För jävligt, hoppas poliserna får lite fart...
De där som snott grejer tidigare i tråden verkar ju vara hopplösa fall...
Önskar ingen att vara utan hoj en bra sommardag!
Hoppas verkligen att din hoj hittas!
/rewind

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
wonderwizard skrev:
som mist sin/sina hojar. men inatt stal dom iaf min hoj...
Tror du att det finns ett samband?? :rolleyes:
Knappast otroligt ..

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
wonderwizard skrev:

delat garage med parvis platser med galler mellan som klipptes upp och sedan har dom öppnat min port o tagit
sig ut den vägen.

i förmiddags runt 9.45 skulle jag ta en tur & upptäckte att garageportens handtag var lite smått vridet.
alla verktyg har tjuvarna också tagit. Det dom lämnat e mina vinterdäck till bilen & mitt fiskespö.

vänligen ring mig

0707-817993

// Henke

Det här är ju bara sjukt, fr.o.m. nu ska jag kolla regnumret på varenda hoj jag ser i stan... Verkar ju inte finnas en enda laglig cykel i området... :3freak

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
.
wonderwizard skrev:

sig ut den vägen.

vänligen ring mig

0707-817993

// Henke

I'm speechless! :död

Fan vad sjukt det är, ännu sjukare om det är för att du försöker hjälpa dom som blivit av med sina hojar!

Jag ska leta i Lund/Staffasntorp/Malmö/Limhamn... har lagt in VV's SMS tjänst på mobilen nu.

:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fuling
Bisarrt...

Jag drog ett mail till guardsystems idag för att höra om man får låna ut sin spårsändare till 3:e person. Någon stackare med r-hoj i utsatt läge kanske kan låna min under sommaren. Min gamla harv repellerar ändå tjuvar med sin utstrålning. Får se vad de svarar med.

Ge aldrig upp

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Det är r6 nummer 2 som stjäls inom 2 veckor, från folk som kör med oss.
Först Glennings och nu din.
Hmm,vi skall nog vara noga med att inte skylta för mycket med reg. nummer här i fortsättningen.
Eller kör dom o kollar när vi träffas. Tror inte på slumpen.

Last edited:

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
Va i helvete!!! fan dra ihop ett gäng o far ditt o visa snorungarna va skåpet ska stå, att folk tillåter att såna där skitungar får härja fritt, ta på er luvor o fläska på så att ni inte åker ditt för misshandel för då kommer lagen att tycka synd om förövarna pga att dom inte e svenskar o att deras familjer har d svårt :mad: :mad: :mad: , när man kollar på dom där bilderna med r1:an på så ere fan så att man fäller en tår...tänk en sån vacker skapelse i händerna på ett gäng h-r ungar...FAN va man lackar till.......... samla ihop alla ligister i en van o kör ut dom i skogen där ni blir ostörda o sen ere bara o se till att ingen av dom kan gå något mer det här året..... :huvet :huvet

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Jag tror jag får hjärnblödning. Killen som lägger ned själ och hjärta för att hjälpa andra med stulna hojar blir själv drabbad. Jag lider med dig WW.

Jag har aldrig varit för medborgargarden eller att ta lagen i egna händer, men nu börjar mina principer luckras upp.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection