Hmmm, funderar på annars om media ska tipsas om informationen i denna tråd... Tids nog kommer de hitta hit, frågan är väl mer när, än om?
Nej, jag tänker inte tipsa dem själv, och jag vill inte heller provocera fram detta hos någon annan, men hur stor är sannolikheten att alla som hänger här på SH inte har något inom media- och nyhetsbranchen att göra?!?
Eller någon som ser chansen att tjäna lite tipspengar?
Eller om nu dessa ungar hittar hit först, vad händer då (med tanke på gästboksinlägget på grabbens lunarsida så...)?
Jag tror ju inte vi ska fundera på om detta kommer hända, utan snarare när...
En sådan här tråd lämnar ingen läsare oberörd...
Visst, en del negativa konsekvenser kanske skapas om det publiceras i mediabruset, som att bevismaterial undanröjs osv. Men samtidigt får polisens saknad av ingripande (om det nu är som det beskrivs i denna tråden) ljus på sig, och först då kanske det händer något?!? Det är ju trots allt du och jag som valt de som sitter där och bestämmer (något att tänka på när det är val nästa gång?). Är riskerna vid en publicering värda och ta?
Hur som helst, är det som det framgår i denna tråden - att ungarna är skyldiga till de brott som beskrivs, så ska de inte få komma undan!!!
Låt oss gemensamt göra vad som krävs för det!
Och till wonderwizard, du är min vardagshjälte!
Hoppas verkligen att din hoj kommer till rätta!