Victor skrev:Och jag viste att jag nångång skulle få någon praktisk nytta av mitt lunarkonto
Fred00 skrev:wonderwizard: Jag gissar att ditt intresse i saken inte minskade då dessa ligister stal din hoj...
Bra initiativ! Jag ska rycka i lite trådar jag oxå!Fred00 skrev:Jag har nu skrivit ett mail till Thomas Bodström angående laglösheten i Landskrona. Anledningen till att jag skriver till justitiedepartementet är att jag tycker det verkar som att polisutredningen är slapp och håglös. När sådant här ligger utlagt på ett stort forum för allmän beskådan så skadas definitivt polisens rykte. Detta intresserar således, med stor sannolikhet, justitiedepartementet.
Det skadar säkert inte heller om fler hör av sig till justitiedepartementet angående detta. Ju fler som hör av sig desto mer troligt är det att detta uppmärksammas. Nedan finns en länk som går till justitiedepartementets hemsida. På sidans högra sida finns kontaktinformation till Thomas Bodström. Om ni skriver, så lägg ned lite tid på brevet. Slarvigt skrivna mail med dåligt ordval gör sannolikt mer skada än nytta.
Länk till justitiedepartementet: http://www.regeringen.se/sb/d/1312
Ta't lugnt grabbar..Kami69 skrev:Okej grabbar! De som e intresserade av psykologisk krigsföring kan PM.a mig, har en del ideér...KAN funka! Är riktigt förbannad nu!!!
Mephiboseth skrev:Hmmm, funderar på annars om media ska tipsas om informationen i denna tråd... Tids nog kommer de hitta hit, frågan är väl mer när, än om?
!
Swedie skrev:Jag har nu äntligen läst igenom tråden. Har kontaktat Thomas Bodström och inväntar telefonsamtal OM han tar åt sig och bryr sig. Vilket jag tror och innerligen hoppas att han gör!
Fler måste höras! Kontakta era myndigheter, speciellt i Landskrona och de drabbade områdena.
granath_ skrev:så nu har vi alltså lämmnat ut denna info till kvällstidningarna?
Sannolikheten att kvällstabloiderna nappar på detta är liten. Speciellt om de gör lite källgranskning och upptäcker att det faktiskt finns en polisstation i Landskrona.wonderwizard skrev:tyvärr så e det så... kommer sänka hela denna utredning för både polis & försäkringsbolag.
det e bara att hoppas att valparna inte läser tidningarna eller här på sporthoj.
wonderwizard skrev:tyvärr så e det så... kommer sänka hela denna utredning för både polis & försäkringsbolag.
det e bara att hoppas att valparna inte läser tidningarna eller här på sporthoj.
Maverick skrev:e någon av hojarna försäkrade i Folksam? för där kan jag ordna en kontakt.
Kahobe skrev:Ta't lugnt grabbar..
Kom ihåg att vi lever i sosseland och att det är brottslingarna det är allra mest synd om..
Detta är mailat till Expressen. (Vissa detaljer strukna) Fånbladet anser jag var meningslöst att meddela. ....
yonsson skrev:Mycket sakligt skrivet
Bra däremot att ni hör av er till folk som borde bry sig och kan göra någonting åt detta. Däremot tror jag itne det kommer hända ett skit precis som innan.
Och till wonderwizard. Om du nu bor i helsingborg och inte har några namnuppgifter osv på nätet så skulle jag vara väldigt förvånad om genierna tagit reda på var just din hoj står och tagit den.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|