ja det kan vi göra,,,blir väl runt 5 tidenAnton_Ljunghusen skrev:Jadem vad säger du ska vi ta en runda i LA imorgon??
Edit:jag ringer dig på din Mobil
ja det kan vi göra,,,blir väl runt 5 tidenAnton_Ljunghusen skrev:Jadem vad säger du ska vi ta en runda i LA imorgon??
gixxer1000 skrev:Va i helvete!!! fan dra ihop ett gäng o far ditt o visa snorungarna va skåpet ska stå, att folk tillåter att såna där skitungar får härja fritt, ta på er luvor o fläska på så att ni inte åker ditt för misshandel för då kommer lagen att tycka synd om förövarna pga att dom inte e svenskar o att deras familjer har d svårt , när man kollar på dom där bilderna med r1:an på så ere fan så att man fäller en tår...tänk en sån vacker skapelse i händerna på ett gäng h-r ungar...FAN va man lackar till.......... samla ihop alla ligister i en van o kör ut dom i skogen där ni blir ostörda o sen ere bara o se till att ingen av dom kan gå något mer det här året.....
JaDeM skrev:ja det kan vi göra,,,blir väl runt 5 tiden
Edit:jag ringer dig på din Mobil
Kami69 skrev:Undrar om samband mellan engagemang och stöld finns?!?
//Karin
MattE. skrev:En kompis som har fått sin minicross stulen sa att dom hade lunarstorm
så jag blev medlem där och grattis, de puckona har lagt ut bilder
från motorcyklar dom har stulit och en bild där dom sitter på en cross
som dom har stulit från en i min paralellklass.
Ola Gsänger skrev:R1:an är en -04 uttagen i mars -05 och min! All information av intresse.
/Ola
Ola Gsänger skrev:R1:an är en -04 uttagen i mars -05 och min! All information av intresse.
/Ola
/Ola
wonderwizard skrev:Såja, då var det min tur. jag vet inte om det är för att man själv försöker vara snäll & hjälpa dem
som mist sin/sina hojar. men inatt stal dom iaf min hoj.
delat garage med parvis platser med galler mellan som klipptes upp och sedan har dom öppnat min port o tagit
sig ut den vägen.
efter avslutad TT (Tisdagstur) med grabbarna i R.O.H
så kom jag hem & ställde den i garaget runt 20.45
i förmiddags runt 9.45 skulle jag ta en tur & upptäckte att garageportens handtag var lite smått vridet.
visade sig att det var upplåst innifrån & garaget länsat.
alla verktyg har tjuvarna också tagit. Det dom lämnat e mina vinterdäck till bilen & mitt fiskespö.
tur e väl det, så jag iaf kan fiska i sommar när ni andra e ute o kör hoj
Mc'n är en Yamaha R6 -99:a Röd & vit
med registreringsnummer WAK 425
// Henke
Anton_Ljunghusen skrev:awesome
p.s var bor du?
JaDeM skrev:börjar med att jag ringer dig,, vill inte lämna adress,,,
Anton_Ljunghusen skrev:Hehehe ynglingarna har skrämt slag på hela skåne
Henke skrev:Det är r6 nummer 2 som stjäls inom 2 veckor, från folk som kör med oss.
Först Glennings och nu din.
Hmm,vi skall nog vara noga med att inte skylta för mycket med reg. nummer här i fortsättningen.
Eller kör dom o kollar när vi träffas. Tror inte på slumpen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|