Jag tror/hoppas att de visar upp den på Eicma den 5e november.Snart dax för aprilia att visa korten för 2020!
Modern variant av 250...?
Med en torrvikt på 170kg är mitt lågbudget TRX-projekt lättare med effekt i samma härad. Samma tändföljd dessutom, så TC känns onödigt dyrt mtp effekten. WC också.Modern variant av 250...?
Jo, och avgasrening och elektronik står säkert för hälften av det.169 kg. Är inte det 15-20 kg för tungt?
Clean? Det är hur många färgkluttar som helst i allehanda kulörer och så apoteksloggan med avklippt ormhuvud på det.Är det verkligen så illa? Jag kanske är partisk med tanke på att jag haft ett par Apor genom åren, men jag tycker den är rätt clean.
Tja, det är väl Aprilias grafiska språk som ser ut så.Clean? Det är hur många färgkluttar som helst i allehanda kulörer och så apoteksloggan med avklippt ormhuvud på det.
Strecken över ramen som går in på tanken och blir en flagga, lika klottrigt på kåpan under rutan. De har inte ens kunnat bestämma sig för vilken färg hjulen ska ha.
Herr Mäkinen kommer inte att uppskatta den mer färggranna varianten...
Clean? Det är hur många färgkluttar som helst i allehanda kulörer och så apoteksloggan med avklippt ormhuvud på det.
Strecken över ramen som går in på tanken och blir en flagga, lika klottrigt på kåpan under rutan. De har inte ens kunnat bestämma sig för vilken färg hjulen ska ha.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |