Gillar den, fast vikten känns lite hög som sagt, vilket ju också är V4'ans handikapp.
Den är tyngre än min över tio år gamla 750(angiven vikt), trotts att den har två cylindrar mindre.
En sån blir det 2020.
Euro5 och annat onödvändigt drar med sig en del. Sen vad gäller v4an så må den va tung men de har lyckats maskera det ohyggligt bra. Känns både lättare och kvickare än vad pappret hävdar.
Clean? Det är hur många färgkluttar som helst i allehanda kulörer och så apoteksloggan med avklippt ormhuvud på det.
Strecken över ramen som går in på tanken och blir en flagga, lika klottrigt på kåpan under rutan. De har inte ens kunnat bestämma sig för vilken färg hjulen ska ha.
Jo herrigud, jag hade tatt en V4 factory över konkurrenterna alla dagar, men det är ändå den enskilt största kritiken mot den hojen.
Euro 5 i all sin glans, men det är ändå en väldig massa elektronik och teknik jag gärna offrat för lite mindre fläsk. (och kanske ännu viktigare, prislapp)
Ändå sugen på att kluma på en.
Är det angiven vikt eller verklig? *host v4panigale host*
Tråden handlar förvisso om RS 660 men jag tycker ändå att det bör uppmärksammas att en tuono 660 också visas upp.
Lite ny info har kommit för denna maskin
Beräknat pris 119 900kr
https://aprilia.se/nyheter/aprilias-nya-rs-660/
Lite ny info har kommit för denna maskin
Beräknat pris 119 900kr
https://aprilia.se/nyheter/aprilias-nya-rs-660/
Fascinerande text minsann "Aprilia RS 660 kombinerar design och teknisk hjälpmedel med den enastående prestanda för den nya parallella tvillingcylindrar 660 cc på upp till 100 HP."
Vad tycker L. Mäkinen om den gula?
View attachment 456611
Vad tycker L. Mäkinen om den gula?
View attachment 456611
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |