ec2bme
LAGOM SNABB
- Gick med
- 7 Dec 2004
- Hoj
- Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Riktigt fin hoj du byggt! Funderat på att lacka framlampan i samma svarta nyans som resten av hojen?
Du hade väl 15 fram? Gå upp en kugge jag kör med 16/44 precis lagom har du helsystem? Bra mappning!
Japp, kör 15/44 och 520-paket istället för 17/42 och 525.
Jag kör nog med detta ett tag och ser vad jag tycker. Antingen vänjer jag mig, eller också stör det mig såpass att jag byter.
Vi har olika utväxling i växellådan du och jag. I och med att jag har 07:ans motor så skiljer 1:an, 2:an och 3:an sig åt från -00:ans motor. Plus ca 10 km/h på varje växel på min motor. 4:an och 5.an skiljer nästan ingenting och 6:an är samma.
Nej, jag har modifierad kollektor och Renegade slipon.
Ja det är klart är det inte 16/42 original annars för -07? Hur känns motorn annars mot original? Jämfört med -00 då
Fy fan, lider med dig!! Hoppas dom hittar den snart, som tröst finns det några orangea åk att låna nästa vecka![]()
Fy fan vad illa... Lider med dig!
Hur blev den stulen?![]()
Meckade dit en ny led-baklampa idag, med både bakljus, bromsljus, skyltbelysning och blinkers i. Ser lite lila-aktig ut på bilderna, men det är den inte.
Tack för komplimangen.godkände besiktningen detta bakljus??? har för mig att man ej får ha blinkers och nr skylt belysning ihop med pos ljus och bromsljus...
lider med dig att hojen vart stulen, snygg vart den.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |