Har du köpt ditt system där?
Var kan man enklast, billigast och bäst få tag i kylar-skydd?
Sådana där plåtar som man sätter på sidorna av kylarna med en "pinne" imellan plåtarna.
Vilkka tillverkare gör avgas system till sxv??
Jag vet att
silmotor
akrapovic
g.p.r?
fyll gärna på med bilder o effekt skillnad gentemot org..
Ingen som testat tuneboy eller hört något om dem.
http://www.tuneboy.eu/
........ sen finns Arrow som sitter på vdb replican men det är jävligt svårt att få tag på.
Vart får jag tag i det då, om jag bara måste ha ett sådant
Mvh
Mangan
Det går inte att få tag på komplett men om du kollar reservdelskatalogen och köper det del för del, blir säkert inte billigt. Annars är designen väldigt lika Silmotosystemet. Köp isf lika gärna hela vdb-hojen, mer racefärdig hoj finns inte.
http://xvasylum.wikidot.com/local--files/nav:top/Spare_Parts_Accessories_Catalog_2007-03.pdf
De är egentligen slut, tror det fanns två 450 och en 550 kvar för nån vecka sen och att de hamnade hos Motorama i Jersey, +441534722819, ring och kolla. Lyckas få tag på en så tror jag inte de är riktigt så dyra, har för mig att det var 170' men att nån fick för 140' och isf är det ju ett kap, har inte direkt nån info men kollar man reservdelslistan så ser man att i princip inte en enda vital del är gemensam med vanliga hojen.
Vdb-delarna är med i samma lista så sid. 23 eller 35 beroende på hur man räknar. Men jag tror inte skillnaden mot ett Silmoto är så stor att det är värt besväret eller pengarna, de är i stora drag identiska.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|