Bra!acura skrev:2184767Jag ska ha den att possera utanför korvkiosken med. Banankörning vad är det?
Du måste komma till Götaplatsen på torsdag, så man får dreggla lite
Bra!acura skrev:2184767Jag ska ha den att possera utanför korvkiosken med. Banankörning vad är det?
ja hur e det med det?Monobike skrev:2226528En annan väntar ivrigt på servicekostnader och driftsäkerhetsrapport, sugen blir man!
acura skrev:2225824Här finns ett par bilder på den http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2225784&postcount=1109
Därefter kommer avgassystemet, det är så smutt och smidigt. När man startar den så krullar sig asfalten, gräset vissnar, ungar gråter och folk med klent hjärta avlider. Ljudet är så rått och distinkt, det låter så otroligt mycket brutalare än en Touno med akra pipor.
det kan jag skriva under på.. låter = 0Evil M skrev:2227880Antar att du har annat system än orginal? Med orginal systemet så låter den ju som en Eu moppe. När man kör bana och har en Aprilia efter sig hör man den ju inte alls.
Evil M skrev:2227880Antar att du har annat system än orginal? Med orginal systemet så låter den ju som en Eu moppe. När man kör bana och har en Aprilia efter sig hör man den ju inte alls.
Vi är änsålänge två stycken som tävlar med Aprilia, min har gått lite över 20 timmar nu, inte haft några som helst problem utan den funkar kanonbra.M13 skrev:2227747ja hur e det med det?
ska man behöva vänta 1 månad på ett oljefilter eller finns sånna hemma?
e det ngn som kör lite aktivt med ngn hoj eller alla bara posar. håller det igentligen?
skulle kunna tänka mej en om de blir bra kritik på den!!
Strypningen sitter framför ljuddämparen, inte svår alls att ta bort och det måste göras.Jösse skrev:2228888Var sitter strypningen ?
Någon som bänkat 450,550n ?
Finns det effektavgassystem , vilka i så fall ?
TERMINATOR skrev:2229025på träningen i tisdags i örebro stog jag och specialstuderade aprilian båden 450 och 550, när dom kom över hoppet hör man bara ett sus inget motorljud alls, riktigt snygga hoja och 550 verkar gå som satan
RookieSM skrev:2228991min har gått lite över 20 timmar nu.
Plus att de inte verkar gå sönder, det behövs inga delar.
Det beror väl på hur man ser det, jag anser den vara använd, skulle tro att det slits mer på bana än att posa på stan.Monobike skrev:2229842Nä det är klart, den är ju knappt använd än
Empa skrev:2230243Mer bilder tack, gärna någon film också
Allvarligt.......Spidermoto skrev:2248319Någon som har info hur Aprilian står sig på tävlingarna?
Både i sverige och utomlands.
Supermoto skrev:
Japp, skulle jag köpa ny hoj skulle jag utan tvekan köpa en Aprilia igen.Lorge skrev:2304906Fortfarande alla nöjda och glada med sxv?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|