sner0 skrev:http://homepage.ntlworld.com/jason.oswald/Manual/
hittar inte fler adresser just nu, men de e säkert nån annan som kan fylla på lite..
annars kan jag mailas lite
Cale skrev:Fick också tips om
http://aprilia.no-ip.org/
twinner skrev:KAZZZZZ!!!! HUr upplevde du din hosk efter det att du sänkte frammen på'n??
jag tror mig behöva göra liknande saker med min då jag på senare fått för mig att den är för tungjobbad för en liten kille som mig..
FIXA EN KAMERA
SComfort skrev:Slänger in en bild på min Mille efter lackering och dekaltrimningen. Tycker personligen att den blev mycket mindre tråkig i denna färgsättning. Eller vad tycker ni?
twinner skrev:Jassåfår väl försöka med det.Har även probbet att den tuggar ev överstyr i lägre farter runt 30kmh.fick tippset om att det kunde vara framaxeln som sitter lite fuckat och att lossa på skruvarna och komprimera gaffeln för att det skulle (ev) falla på plats igen?..
KaZ skrev:där hittar du allt du behöver! =)
fan asså... PORR!
Kommer slänga upp en lite teaser-bild inom kort på ... ja... hehehe
snart får ni se! =)
KaZ
jocke i köping skrev:Blev det en 04:a wannabie ?
tycker det blev smut som satan,,,,,,,,
bra jobbat,,,
SComfort skrev:Avslöjad igen
Skämt åsido så har jag alltid tyckt att MV Augusta i röd/silver är en av världens vackraste motorcyklar. Och när jag då fick se nya Millen i liknande färgsättning så kunde jag inte hålla mig.
KaZ skrev:Överstyr? heh... kolla lufttrycket i framdäcket!
Har du för lite luft så "styr" hojen rejält i lägra hastigheter...
Annars... så om du inte vill att din hoj skall bli högre.. dvs med tanke på att du inte är en så lång kille så kan du oxå sänka gaffelkronan 1 snäpp. eller (samma sak) höja dämperiet fram. Skriver båda så att just du skall förstå makkan! =)
Snart kömmer det en liten bild!
KaZ
mikcar skrev:Eftersom Johan har huvet fullt upp med var skruvar, bultar och muttrar ska sitta så tog jag några bilder igår... Efteråt hann vi med att få på sprutet, kopplade alla kablar och vajrar, kylaren, avgasrör och lite annat... Fortsättning följer... Snart är D-dagen här...!
Spännande.KaZ skrev:Kan va så att det blir en liten provstart ikväll!
KaZ
Buster skrev:
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras