Aprilia-tråden.

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
kom igen å anmäl er nu! :7peta

Samling 11.00 donken (MC Donalds) 29/5 (nu på lördag) sveavägen!

kom igen nu!

1. KaZ
2. Buster
3. Hagman (Beror lite på åt vilket håll turen går (norr/söder))
4. Peter
5. Adrenalin
6. Kevorkian (+ 1 twinpolare)
7. J-Bone
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Inte frågan om att vilja utan om att kunna.... :(

Ha det så kul och hoppas ni får fint väder och kör försiktigt!!!

Har en Mille -04 på G... om min blir inlöst... (hoppas!)

Buster, är du färdig med hojen??? Nyfiken!!!!
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
mikcar skrev:
Inte frågan om att vilja utan om att kunna.... :(

Ha det så kul och hoppas ni får fint väder och kör försiktigt!!!

Har en Mille -04 på G... om min blir inlöst... (hoppas!)

Buster, är du färdig med hojen??? Nyfiken!!!!


Mickar..fråga: Hur mycket ungefär får du för din i inbyte? är sugen på att själv göra samma sak:) Du kan väl säga på ett ungefär..
Föresten är detr en Factory eller R?

///Markus
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
twinner skrev:
Mickar..fråga: Hur mycket ungefär får du för din i inbyte? är sugen på att själv göra samma sak:) Du kan väl säga på ett ungefär..
Föresten är detr en Factory eller R?

///Markus

Twinner: Har du skrotat din ??? Om du tänker sälja den så hör för f-n av dig !! :tummenupp
 

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Min Italienska älskarinna
KaZ skrev:
kom igen å anmäl er nu! :7peta

Samling 11.00 donken (MC Donalds) 29/5 (nu på lördag) sveavägen!

kom igen nu!

1. KaZ
2. Buster
3. Hagman (Beror lite på åt vilket håll turen går (norr/söder))
4. Peter
5. Adrenalin
6. Kevorkian (+ 1 twinpolare)
7. J-Bone

Om! Om jag är vaken, så kommer jag.
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
En färsking joinar sällskapet!

Ciao tutti! :Bugar
Ville bara träda fram ur cyberträsket nån gång. Finns ju så mkt att läsa här! :tummenupp La upp lite mer om mig på "ny i forumet tråden"
Ägare av Falcon sen i höstas. Känns som jag har hittat DEN hojen nu.
Min femte i raden där de tre första varit lågbudget och mkt lärorikt mekande med.
Vem av er pratade jag länge o väl med utanför OKQ8 macken i Sollentuna/Hagalund med för nån vecka sen :va (Polarna meckade Alfa 75 brevid) :) Större o nyare bild på min skönhet kommer snart!
Hade jag tid på lördag skulle jag hängt med! Men det ser ut att bli "wet race" va? Må vädret bli bättre snart! Det är ju juni nästa vecka! Får väl flytta ner till Italien istället o förlänga säsongen...
:hoppa
Ci vediamo! Hörs o syns! ( Man kör ju Aprilia :hihi )
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Triggerhappy skrev:
Twinner: Har du skrotat din ??? Om du tänker sälja den så hör för f-n av dig !! :tummenupp


Kan ta din retta och 55K så är det en bra affär:) så kan jag sälja av den snabbt och köpa mig en 03 ev 04 mille:)

Nä!! den är såklart inte skrotad :banana
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Don Tomaso skrev:
Ciao tutti! :Bugar
Ville bara träda fram ur cyberträsket nån gång. Finns ju så mkt att läsa här! :tummenupp La upp lite mer om mig på "ny i forumet tråden"
Ägare av Falcon sen i höstas. Känns som jag har hittat DEN hojen nu.
Min femte i raden där de tre första varit lågbudget och mkt lärorikt mekande med.
Vem av er pratade jag länge o väl med utanför OKQ8 macken i Sollentuna/Hagalund med för nån vecka sen :va (Polarna meckade Alfa 75 brevid) :) Större o nyare bild på min skönhet kommer snart!
Hade jag tid på lördag skulle jag hängt med! Men det ser ut att bli "wet race" va? Må vädret bli bättre snart! Det är ju juni nästa vecka! Får väl flytta ner till Italien istället o förlänga säsongen...
:hoppa
Ci vediamo! Hörs o syns! ( Man kör ju Aprilia :hihi )

Välkommen skall du vara falcoist :tummenupp
 

Shidoshi

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
Ducati 848
Jag trodde som du, för jag hade ett Yoshimura slip-on till min -00 mille. Nu när jag skulle köpa nytt till Tuonon så letade jag och hittade inget. Jag kontaktade Yoshimura och tydligen slutade de tillverka till Millen -02 (tror jag det var).
Så vill man ha tag i en Yoshimura till Mille så får man titta på begagnade eller om man har tur att någon handlare har kvar någon.



KaZ skrev:
Finns inte till mille??? :7peta

Har funnits sen -00 !
Du kan köpa ett sånt hos varje handlare som säljer Yoshi!
Men det är dyrt som bara den, och inte bättre än de flesta andra.
Om det är så att du inte fått tag i det tidigare eller om nån sagt att det inte finns så beror det bara på okunskap! :tummenupp
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Shidoshi skrev:
Jag trodde som du, för jag hade ett Yoshimura slip-on till min -00 mille. Nu när jag skulle köpa nytt till Tuonon så letade jag och hittade inget. Jag kontaktade Yoshimura och tydligen slutade de tillverka till Millen -02 (tror jag det var).
Så vill man ha tag i en Yoshimura till Mille så får man titta på begagnade eller om man har tur att någon handlare har kvar någon.

så kan det vara! Men va 17 ska ni med yoshii till :7peta
finns fler å mer prisvärda system! tex. Leo Vince!

ses om 1 timma ni som kommer till donken! :tummenupp

KaZ
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Triggerhappy skrev:
Twinner: Har du skrotat din ??? Om du tänker sälja den så hör för f-n av dig !! :tummenupp

Hehehe... vilket missförstånd!!! Trigger vet om att jag kraschat men det vet ju inte Twinner. Twinner tror att jag ska göra ett inbyte och Trigger tror att Twinner vet att min är kraschad och tror därför att Twinner också kraschat och ska ha sin inlöst.... :confused:

Jag ska reda ut några saker... Min nyvaxade fina Prilla gick ned i ett dike i ca. XX km/h i torsdags förra veckan och är inte inte längre så vacker :död
Själv haltar jag omkring med en liten spricka i benet men det var det enda som hände med mig som tur var. Landade mjukt på en åker men slog tyvärr i foten i dikesvallen.

Så jag hoppas att den blir inlöst av bolaget och att det går snabbt för jag har en ny Mille -04 på gång för ett riktigt superpris! Det blir inte Factoryn, har jag inte råd med. De exklusiva delarna på den har ju bara betydelse för hård körning på bananen ändå.

Kör försiktgt boyz!
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Don Tomaso skrev:
Ciao tutti! :Bugar
Ville bara träda fram ur cyberträsket nån gång. Finns ju så mkt att läsa här! :tummenupp La upp lite mer om mig på "ny i forumet tråden"
Ägare av Falcon sen i höstas. Känns som jag har hittat DEN hojen nu.
Min femte i raden där de tre första varit lågbudget och mkt lärorikt mekande med.
Vem av er pratade jag länge o väl med utanför OKQ8 macken i Sollentuna/Hagalund med för nån vecka sen :va (Polarna meckade Alfa 75 brevid) :) Större o nyare bild på min skönhet kommer snart!
Hade jag tid på lördag skulle jag hängt med! Men det ser ut att bli "wet race" va? Må vädret bli bättre snart! Det är ju juni nästa vecka! Får väl flytta ner till Italien istället o förlänga säsongen...
:hoppa
Ci vediamo! Hörs o syns! ( Man kör ju Aprilia :hihi )

Ciao Don Tomaso, benvenuto!
Come sta? A giovedì io volare per la bella Italia!!!

Välkommen i gänget!
Det var mig du snackade med i Helenelund vid macken! Har hunnit krascha min tyvärr (i närheten av Väsby faktiskt) så kan inte hänga med och köra. Tur iaf. att jag har en hoj till att köra på bana med då.
Hoppas att försäkringsbolaget löser det snabbt så att jag kan hänga med och åka någon gång.

Hare bra!
 
Last edited:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
mikcar skrev:
Hehehe... vilket missförstånd!!! Trigger vet om att jag kraschat men det vet ju inte Twinner. Twinner tror att jag ska göra ett inbyte och Trigger tror att Twinner vet att min är kraschad och tror därför att Twinner också kraschat och ska ha sin inlöst.... :confused:

!

Fuck!!Jaha det var så det var:). Hoppas det blir bra och att du får en ny hosk väldigt snart:)
Aldrig kul att klota.Såg ett foto på en kraschad 04 R,som jag tror är köping's,Känns fördjävligt att ha sönder nått man älskar så högt.
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Kan bara instämma, det svider som fasen det där :död

twinner skrev:
Fuck!!Jaha det var så det var:). Hoppas det blir bra och att du får en ny hosk väldigt snart:)
Aldrig kul att klota.Såg ett foto på en kraschad 04 R,som jag tror är köping's,Känns fördjävligt att ha sönder nått man älskar så högt.
 

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
mikcar skrev:
Har en Mille -04 på G... om min blir inlöst... (hoppas!)
Är det mycket skador? Ram? Hjul?
Jag vill ha extrahjul och en bakram för skjuts.
Fast bolagen brukar väl lösa in och ändå laga.

mikcar skrev:
Buster, är du färdig med hojen??? Nyfiken!!!!
Den rullar, men den går pissigt på låga varv. Den dör plötsligt på tomgång ibland. Känns lite mysko när man slår av på gasen också. Går inte ner i varv direkt. Som om den skulle tjyvdra luft eller nått.
Måste nog kolla att alla slangar och kontakter sitter som de ska. Eller är det någon som har bra tips.

Lam-Kaka skrev:
...trevliga chip...
PM
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
mikcar skrev:
Jag ska reda ut några saker... Min nyvaxade fina Prilla gick ned i ett dike i ca. XX km/h i torsdags förra veckan och är inte inte längre så vacker :död

Så jag hoppas att den blir inlöst av bolaget och att det går snabbt för jag har en ny Mille -04 på gång för ett riktigt superpris!
Kör försiktgt boyz!

Du ska inte slå till på Rene Prang`s fjolårshoj som står på AVA då?? :)
Den skulle väl passa dig!!? :tungan
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top