imaster
Bah
Då var det snart dags att göra sig av med Millen. Jag laddar för fullt för att kunna bli av med henne och ta in en klen 600 i hennes ställe, det blir nog inte lätt. Men jag har bestämt mig för att satsa nu och för att ha råd att köra RR nästa säsong har jag inte råd att ha en hoj som kostar mig 1600 kr/mån bara i försäkring. Imorron ska jag ringa på annonser och kan jag göra nåt klart så ska hon ut på display i slutet av september, är det nån som skulle vara intresserad av en Mille då så säg till!
Jag har inget att klaga på hos min pärla, hon är lättkörd, vacker att titta på och låter underbart. Det hade vart guld att få ta henne till banan men med tanke på vad reservdelar kostar så måste man nog ha Aprilia som storsponsor för att öht ha en suck.
Får jag råd i framtiden ska jag ha en Mille R -02, en sån hoj som jag blev kär i. Men det ligger längre fram i tiden och tills dess kanske Aprilia hinner släppa en hoj som är lika vacker och lika pålitlig som den. Jag tvivlar dock...
Jag har inget att klaga på hos min pärla, hon är lättkörd, vacker att titta på och låter underbart. Det hade vart guld att få ta henne till banan men med tanke på vad reservdelar kostar så måste man nog ha Aprilia som storsponsor för att öht ha en suck.
Får jag råd i framtiden ska jag ha en Mille R -02, en sån hoj som jag blev kär i. Men det ligger längre fram i tiden och tills dess kanske Aprilia hinner släppa en hoj som är lika vacker och lika pålitlig som den. Jag tvivlar dock...