Aprilia-tråden.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Jag kan intyga Twinner´s hoj är RIKTIGT snygg och jag erbjöd honom ett fair byte mot min mördar Falco som för dagen var helt oputsad.

Ett dubbel system på din hoj så blir den komplett/färdig= tokvåta drömmar.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
tack!! :bow det är lungt om du lägger mina bilder på din Hd ifall du vill,då kan du ha dóm som skrivbordsbakgrund :fakta :fakta :) :D
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Triggerhappy skrev:
Jag kan intyga Twinner´s hoj är RIKTIGT snygg och jag erbjöd honom ett fair byte mot min mördar Falco som för dagen var helt oputsad.

Ett dubbel system på din hoj så blir den komplett/färdig= tokvåta

drömmar.

tack trigger!! lite orättvist egentligen att en så fin hoj ska fisköras av en mysåkare..men jag ska borja köra bana och sen jävlar vad det ska pressas (eller nåt sånt) :(

din falco va skitcool :tummenupp tänker inte byta bort min baby :fakta
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
hej hopp!

Det va nog inte så konstigt att jag hade ont i skallen igår efter min lilla lowside på boggevägen...
åkte in på shukan igår kväll och va där till 3 inatt... kände mig bvara lite lummig i skallen, tänkte att de va nog bara efter de 2 smällar som mitt bakhuvve fick ta...
Där såg de att jag hade olika stora pupiller.. mao, in på magnetröntgen för att kolla så att allt stod rätt till uppe i knoppen. allt va ok med skallen och hjärnan förutom just det att jag hade en fraktur i vänster ögon håla/skål. ögat ligger i en liten skål i skallen typ... den skålen hade spruckit ända framifrån kindbenet typ... konstigt att man inte känner sånt... jaja
så nu vet ni att jag har brutit huvvet.. :D

Iaf, nu till de viktigare sakerna... hihi...

pratade med jorge på renegade... han skall fixa mina toppar i höst. '=) =) =) så vart det med et...
hmmm undra...

BUSTER... jag behöver silvertejp... måste modda hojjen... e ju skrapad nu ju morr. jaja

:notme
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
KaZ skrev:
hej hopp!

Det va nog inte så konstigt att jag hade ont i skallen igår efter min lilla lowside på boggevägen...
åkte in på shukan igår kväll och va där till 3 inatt... kände mig bvara lite lummig i skallen, tänkte att de va nog bara efter de 2 smällar som mitt bakhuvve fick ta...
Där såg de att jag hade olika stora pupiller.. mao, in på magnetröntgen för att kolla så att allt stod rätt till uppe i knoppen. allt va ok med skallen och hjärnan förutom just det att jag hade en fraktur i vänster ögon håla/skål. ögat ligger i en liten skål i skallen typ... den skålen hade spruckit ända framifrån kindbenet typ... konstigt att man inte känner sånt... jaja
så nu vet ni att jag har brutit huvvet.. :D

Iaf, nu till de viktigare sakerna... hihi...

pratade med jorge på renegade... han skall fixa mina toppar i höst. '=) =) =) så vart det med et...
hmmm undra...

BUSTER... jag behöver silvertejp... måste modda hojjen... e ju skrapad nu ju morr. jaja

:notme

åfaaaan!! det va som attans:eek: :skrämd

brutit ögat är det inte många som gjort...bra att du klarade dig iaf.

kommer ju bli en helt ny hoj för dig nästa år..nya kåpor,trimmad etc.
:)
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
KaZ skrev:
hej hopp!

Det va nog inte så konstigt att jag hade ont i skallen igår efter min lilla lowside på boggevägen...
åkte in på shukan igår kväll och va där till 3 inatt... kände mig bvara lite lummig i skallen, tänkte att de va nog bara efter de 2 smällar som mitt bakhuvve fick ta...
Där såg de att jag hade olika stora pupiller.. mao, in på magnetröntgen för att kolla så att allt stod rätt till uppe i knoppen. allt va ok med skallen och hjärnan förutom just det att jag hade en fraktur i vänster ögon håla/skål. ögat ligger i en liten skål i skallen typ... den skålen hade spruckit ända framifrån kindbenet typ... konstigt att man inte känner sånt... jaja
så nu vet ni att jag har brutit huvvet.. :D



:eek:

Vi faller i klungor nu... :(

Vad hände?

Gott att du klarade dig. :)
Jag lyckades med att inte slå i huvet, vilket jag är nöjd. Hjälmar är dyra.

Hur gick det med Millen?
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
KaZ: Satan i helsike. Använd Skydd :fakta :fakta :fakta och skaffa ny hjälm BUMS !
(Moralgubben Triggerhappy har talat).

Bra att du åkte till sjukan, låt skiten läka nu.
Fel på huvudet(Skallben) är inget att leka med :fakta :fakta

Betr Renegade= F-n Va häftigt...jag vill åsså :crash
Nämdes nå summor ?? sa han nått mer betr kammar ??
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
jävla tur att du åkte och kolla :eek: När jag klotade så ville
dom röntga men tuff som man är så kände man ju inget
förutom dom brutna fingrarna och blåslagen, tog en
vecka sen kunde jag inte röra mig :( Tack för igår annars
d var kul och va så många "prillor" :rock
 

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
KaZ skrev:
hej hopp!

Där såg de att jag hade olika stora pupiller.. mao, in på magnetröntgen för att kolla så att allt stod rätt till uppe i knoppen. allt va ok med skallen och hjärnan förutom just det att jag hade en fraktur i vänster ögon håla/skål. ögat ligger i en liten skål i skallen typ... den skålen hade spruckit ända framifrån kindbenet typ... konstigt att man inte känner sånt... jaja
så nu vet ni att jag har brutit huvvet.. :D

Iaf, nu till de viktigare sakerna... hihi...

pratade med jorge på renegade... han skall fixa mina toppar i höst. '=) =) =) så vart det med et...
hmmm undra...

BUSTER... jag behöver silvertejp... måste modda hojjen... e ju skrapad nu ju morr. jaja

:notme
Aj fan, hål i huvve!

Kom hit du bara så ska jag silvertejpa ditt huvve.
Hur fan kan det där ha gått till då. Mysko, hade du inte hjälmen på?

Är det slut på hojåka för den här säsongen nu?

Som trigger sa, byt hjälmen. Har skallen spruckit kan inte hjälmen vara helt riktigt hel heller.

Förrutom det här missödet så tackar jag alla medverkande för en trevlig sväng i söndagssolen.
 
Last edited:

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Aj fan, så pass illa!?!?! Huvudsaken ;) är ju att du klarade dig så pass bra ändå! Hur lång tids konvalecens blir det där eller blir det silvertejp runt skallen nu? :crash
Om du måste välja mellan att porta topparna och köpa ett skinnställ... Köp ett bra skinnställ tycker jag!

Ta det lugnt, vi hörs!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top