twinner666 skrev:finns tre st bilder längre bak i tråden
Triggerhappy skrev:Jag kan intyga Twinner´s hoj är RIKTIGT snygg och jag erbjöd honom ett fair byte mot min mördar Falco som för dagen var helt oputsad.
Ett dubbel system på din hoj så blir den komplett/färdig= tokvåta
drömmar.
Triggerhappy skrev:Jo, men jag vill inte ha en snygg hoj utan nöjer mig med en snabb så min Falco-bild får sitta kvar på skärmen
twinner666 skrev:lägger väl ut en bild från förra helgens träning då
KaZ skrev:hej hopp!
Det va nog inte så konstigt att jag hade ont i skallen igår efter min lilla lowside på boggevägen...
åkte in på shukan igår kväll och va där till 3 inatt... kände mig bvara lite lummig i skallen, tänkte att de va nog bara efter de 2 smällar som mitt bakhuvve fick ta...
Där såg de att jag hade olika stora pupiller.. mao, in på magnetröntgen för att kolla så att allt stod rätt till uppe i knoppen. allt va ok med skallen och hjärnan förutom just det att jag hade en fraktur i vänster ögon håla/skål. ögat ligger i en liten skål i skallen typ... den skålen hade spruckit ända framifrån kindbenet typ... konstigt att man inte känner sånt... jaja
så nu vet ni att jag har brutit huvvet..
Iaf, nu till de viktigare sakerna... hihi...
pratade med jorge på renegade... han skall fixa mina toppar i höst. '=) =) =) så vart det med et...
hmmm undra...
BUSTER... jag behöver silvertejp... måste modda hojjen... e ju skrapad nu ju morr. jaja
KaZ skrev:hej hopp!
Det va nog inte så konstigt att jag hade ont i skallen igår efter min lilla lowside på boggevägen...
åkte in på shukan igår kväll och va där till 3 inatt... kände mig bvara lite lummig i skallen, tänkte att de va nog bara efter de 2 smällar som mitt bakhuvve fick ta...
Där såg de att jag hade olika stora pupiller.. mao, in på magnetröntgen för att kolla så att allt stod rätt till uppe i knoppen. allt va ok med skallen och hjärnan förutom just det att jag hade en fraktur i vänster ögon håla/skål. ögat ligger i en liten skål i skallen typ... den skålen hade spruckit ända framifrån kindbenet typ... konstigt att man inte känner sånt... jaja
Aj fan, hål i huvve!KaZ skrev:hej hopp!
Iaf, nu till de viktigare sakerna... hihi...
pratade med jorge på renegade... han skall fixa mina toppar i höst. '=) =) =) så vart det med et...
hmmm undra...
BUSTER... jag behöver silvertejp... måste modda hojjen... e ju skrapad nu ju morr. jaja
PutteLiten skrev:
Hur gick det med Millen?
Om du måste välja mellan att porta topparna och köpa ett skinnställ... Köp ett bra skinnställ tycker jag!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|