Någon som har den stora plastdelen som håller batteri med mera i bakramen, för en 2006 års RSV1000R eller nyare. Ej tidigare då de ej passar.
Hur är det, passar bara den nya instrumentpanelen med det nya elhärvan, eller är den gamla kompatibel med den nya härvan?
Ny härva = ny instrumentering och ny ECU. Måste ha ny instrumentering till ny ECU annars är det ingen start, ligger en Can-bus dem emellan.
Gammal härva = gammal ECU och gammal instrumentering. Ingen can-bus emellan, man kan alltså köra med nån annan rolig instrumentering. (Dock inte org ny-modell då)
Om det är till din hoj hade jag nog behållit org gammelhärva, bytt kontakter till spridare (har för mig att de inte va samma mellan gamla och nya) samt kört med nyare org 57mm trottelhus. En PC3:a för injustering.
Om det är någon som har en instrumentpanel över till den nyare millen får jätte gärna säga till
Jag tror du vet var du kan börja leta
Tell me!!
Jag lägger upp dessa 3 bilder jag tog då jag var på plats på Imola med Don Tomaso och fick uppleva hur det är då det blir en helitaliensk seger i Superbike
Måste ha varit en upplevelse! Måste kolla något gp och superbike nästa år!
Men fyyy faan så fult!!RSV4 Tuono Factory någon?
Eller helgerån
Så! Det var tur att det var några i garaget som hjälpte mig, det var lite lurigt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|