Triggerhappy skrev:Bilden är ju spegelvänd !!!!!
Hursom, jag e .......AVUNDSJUK , Gixxern är grym- Vill ha !
Hur såg du att den var spegel vänd?
Triggerhappy skrev:Föresten är det de mille blinkersena som är lite ovala eller är det de vanliga runda ???
Är det de "ovala" så är jag lite intresserad.
T.Bergström skrev:Inte jörgen på bilden utan Reinhold...hahahaha.
Fan trigger, du skulle bli general agent för Renegade i Sverige, du säljer ju mera än dom
Twinner, har 4 st originala blinkers med ditt namn på om du vill.
Du lär behöva dom när du ska leka på barna.
Skriv din adress så skickar jag dom till dig, no charge.
Present när du ska bli pappa
Går allt bra?
Hoppas du får en kille, spelar väl igentligen ingen roll vad man får bara barnet är friskt.
Lycka till
P.s bra att ingen här har klotat sig rejält i sommar, nu väntar vi på våren skrev av mig lite
Buster skrev:Såklart, BÄRS är alltid intressant.
Om det inte blir en gaybar. Dit kan Twinner få gå själv...
1. KaZ
2. PAPPA! om det fixar lite(om d blir en gaybar utan tjejer)+ att Kaz inte blir drygfull
3. Buster
4. Mikcar
5.
6.
mikcar skrev:Var förresten ner till Linköping och kollade på Rookierace igår. Blir riktigt sugen att hänga på och tävla lite nästa år! Det blev 45 mil igår och det kändes duktigt i svanken kan jag säga. Usch börjar bli gammal
Jag kör på 58 sek på Sviestad och skulle nog kunna kvala in och inte hamna sist förhoppningsvis... I vinter blir det nog en Öhlins eller Wilber dämpare bak och lite andra chassijusteringar och då kanske det kan börja gå riktigt fort i kurvorna också... vi säger att det hänger på materialet
RSV_R skrev:En fråga bara.... Bor alla här inne på Aprilia tråden i Stockholm? Eller e ni så sugna på att parta ihop att ni åker dit partyt är? Visst skulle ja tycka d va trevligt om ja vore välkommen, men att åka 45 mil för party....??? Tveksam..... Är ni såna fantaster att ni skulle göra en sån grej?
jocke i köping skrev:Fasen det låter ju riktigt kul ju,,,
kom ner i morgon tisdag då,,
det var långe sedan jag körde på bana men jag kanske kan åka på jämna 1-minuten i all fall,, har jag sedan någon o jaga så är nog inte 58r något problem heller tror jag.
välkommen // Jocke
jocke i köping skrev:Jag bor ju i köping ju,,,
vem vill bo i Fjollträsk
dyra försäkringar,dyrt boende,etc,etc,
men det där me party,, varför har det varit så jäkla svårt att fixa en träff för oss Aprilia åkare i sommar ?
kan det vara för att nåra 90% av oss inte orkar åka 30-40 mil till en vanlig Mc träff i partajja ?
jag kanske tillhör undantaget men jag åker gärna 40 mil för att träffa goda vänner över en solig helg,,
som jag skrev i ett tidigt stadie att varför ska vi ha ett eget party ?
kan vi inte samlas på en vanlig Mc träff o festa jäklar ??
jag har varit på (tror det är)11 träffar i sommar o det har varit max 1-2 Millar o samma antal Falco där,,
bästa reklamen vi kan göra är väl att komma många trill en o samma träff o väsnas så mycket som det bara går,,.
nu återstår det bara en Mc träff innan det börjar bli för kyligt att åka,,
det är RUSKTRÄFFEN utanför Eskilstuna,,jag säger ännu en gång,,,KOM DIT O VISA ER,,,,,
Ha det gott // Jocke i köping
RSV_R skrev:En fråga bara.... Bor alla här inne på Aprilia tråden i Stockholm? Eller e ni så sugna på att parta ihop att ni åker dit partyt är? Visst skulle ja tycka d va trevligt om ja vore välkommen, men att åka 45 mil för party....??? Tveksam..... Är ni såna fantaster att ni skulle göra en sån grej?
twinner666 skrev:man arbetskompis har väl sett typ 3 GP och han verkar inte direkt missnöjd.skall tydligen låta fördjävligt om hojarna med raka rör...
ska man tälta då eller?? för annars blir det brådis med hotellbokningar.när dom va nere nu i spanien så bodde dom på camingen och det gjorde edwards också...duger det åt han så duger det åt mig ifs så hade han en FET husbil.men fatta vad mäktigt!!! massa PARTY,coola hojar och minnen för livet....va fan!!! vi hojar ner
jag är på om det blir nåt!! om jag får för bebben
mikcar skrev:Vad händer i Köping då? Du får gärna hitta på nåt. Vad jag sett så har det inte kommit någon inbjudan till Apriliaträff från något annat ställe utanför Stockholm? När är Ruskträffen?
Var du till träffen på Öland i somras?
Nä fan kom till den fina huvudstaden och festa loss! Extra rum går säkert alltid att uppbringa!
Välkomna!
Ha det!
twinner666 skrev:man arbetskompis har väl sett typ 3 GP och han verkar inte direkt missnöjd.skall tydligen låta fördjävligt om hojarna med raka rör...
ska man tälta då eller?? för annars blir det brådis med hotellbokningar.när dom va nere nu i spanien så bodde dom på camingen och det gjorde edwards också...duger det åt han så duger det åt mig ifs så hade han en FET husbil.men fatta vad mäktigt!!! massa PARTY,coola hojar och minnen för livet....va fan!!! vi hojar ner
jag är på om det blir nåt!! om jag får för bebben
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |