Aprilia-tråden.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
T.Bergström skrev:
Inte jörgen på bilden utan Reinhold...hahahaha.
Fan trigger, du skulle bli general agent för Renegade i Sverige:fakta, du säljer ju mera än dom;)
Twinner, har 4 st originala blinkers med ditt namn på om du vill.
Du lär behöva dom när du ska leka på barna.
Skriv din adress så skickar jag dom till dig, no charge.
Present när du ska bli pappa:)
Går allt bra?
Hoppas du får en kille, spelar väl igentligen ingen roll vad man får bara barnet är friskt.

Lycka till

P.s bra att ingen här har klotat sig rejält i sommar, nu väntar vi på våren;) skrev av mig lite


som jag trodde då:)

jamen visst vill jag ha blinkers... :hej

markus broberg
kungsgatan 1 a
nyköping :cool:

allt går planenligt!! nu är det väl bara 4 veckor kvar men den kommer väl ut tidigare:)huvudet har börjat fixera sig och den ligger således neråt i magen.kollade på enduro tävling i går och såg en liten kille typ 4 år eller nåt sånt som körde en pw 50,jenny sa att vårt barn också ska ha en mc :D så det får bli en KtM 50cc när ungen har lärt sig gå.. :D det verkar som (och alla tror) att det blir en kille,för mig kvittar det..blir nog lika kul ändå :rock

nästa år då jÄvlar ska jag leka bana :fakta
hare brau :bow :tummenupp
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Betr spegelvänd bild, tja texten på hojen är ju bakofram och sen går väl avgasröret normalt på höger sida inte vänster.

Nja de runda är inte så intressanta ! Men tackar som frågar :tummenupp
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Triggerhappy skrev:
Bilden är ju spegelvänd !!!!!

Hursom, jag e .......AVUNDSJUK :mad: , Gixxern är grym- Vill ha !

vadårå!! vill du inte ha min prilla längre?? ja ja! den duger väl inte åt herrn.. :p
 

Spykez

Superbike
Gick med
14 May 2003
Ort
Sverige
Hoj
GSXR 1000
Jag ska

Köpa en Minimoto till min grabb.
Då kan han ju hänga med och köra på bana med sin pappa + frun blir inte lika arg när det dags för bana:fakta
Har börjat spara till en minimoto när vi kom hem ifrån BB.
Han har nu ca 7000kr, men han är ju bara 9 mån så tid finns:)

Ni skulle se bilden jag har på honom.....Han sitter på sin potta och läser mc guiden när han skiter, tuff bild:)
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Buster skrev:
Såklart, BÄRS är alltid intressant.
Om det inte blir en gaybar. Dit kan Twinner få gå själv...

1. KaZ
2. PAPPA! om det fixar lite(om d blir en gaybar utan tjejer)+ att Kaz inte blir drygfull
3. Buster
4. Mikcar
5.
6.

Lurar på att gå till Stockhom beer festival Nacka strand i helgen. Kan det va nåt? Jag har en kompis som är utställare där också.
Kaz, du vet vem det är... han med blejden, Mattias.

http://www.stockholmbeer.se/2003/2003/index.html
:öl :öl :öl
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Var förresten ner till Linköping och kollade på Rookierace igår. Blir riktigt sugen att hänga på och tävla lite nästa år! Det blev 45 mil igår och det kändes duktigt i svanken kan jag säga. Usch börjar bli gammal :gråta
Jag kör på 58 sek på Sviestad och skulle nog kunna kvala in och inte hamna sist förhoppningsvis... I vinter blir det nog en Öhlins eller Wilber dämpare bak och lite andra chassijusteringar och då kanske det kan börja gå riktigt fort i kurvorna också... vi säger att det hänger på materialet :rolleyes:
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
En fråga bara.... Bor alla här inne på Aprilia tråden i Stockholm? :rolleyes: Eller e ni så sugna på att parta ihop att ni åker dit partyt är? Visst skulle ja tycka d va trevligt om ja vore välkommen, men att åka 45 mil för party....??? Tveksam..... :confused: Är ni såna fantaster att ni skulle göra en sån grej?
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Fasen det låter ju riktigt kul ju,,,
kom ner i morgon tisdag då,,
det var långe sedan jag körde på bana men jag kanske kan åka på jämna 1-minuten i all fall,, har jag sedan någon o jaga så är nog inte 58:eek:r något problem heller tror jag.
välkommen // Jocke

mikcar skrev:
Var förresten ner till Linköping och kollade på Rookierace igår. Blir riktigt sugen att hänga på och tävla lite nästa år! Det blev 45 mil igår och det kändes duktigt i svanken kan jag säga. Usch börjar bli gammal :gråta
Jag kör på 58 sek på Sviestad och skulle nog kunna kvala in och inte hamna sist förhoppningsvis... I vinter blir det nog en Öhlins eller Wilber dämpare bak och lite andra chassijusteringar och då kanske det kan börja gå riktigt fort i kurvorna också... vi säger att det hänger på materialet :rolleyes:
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Jag bor ju i köping ju,,,
vem vill bo i Fjollträsk :p
dyra försäkringar,dyrt boende,etc,etc,

men det där me party,, varför har det varit så jäkla svårt att fixa en träff för oss Aprilia åkare i sommar ?
kan det vara för att nåra 90% av oss inte orkar åka 30-40 mil till en vanlig Mc träff i partajja ?
jag kanske tillhör undantaget men jag åker gärna 40 mil för att träffa goda vänner över en solig helg,,

som jag skrev i ett tidigt stadie att varför ska vi ha ett eget party ?
kan vi inte samlas på en vanlig Mc träff o festa jäklar ??
jag har varit på (tror det är)11 träffar i sommar o det har varit max 1-2 Millar o samma antal Falco där,,

bästa reklamen vi kan göra är väl att komma många trill en o samma träff o väsnas så mycket som det bara går,,.

nu återstår det bara en Mc träff innan det börjar bli för kyligt att åka,,
det är RUSKTRÄFFEN utanför Eskilstuna,,jag säger ännu en gång,,,KOM DIT O VISA ER,,,,,

Ha det gott // Jocke i köping


RSV_R skrev:
En fråga bara.... Bor alla här inne på Aprilia tråden i Stockholm? :rolleyes: Eller e ni så sugna på att parta ihop att ni åker dit partyt är? Visst skulle ja tycka d va trevligt om ja vore välkommen, men att åka 45 mil för party....??? Tveksam..... :confused: Är ni såna fantaster att ni skulle göra en sån grej?
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
jocke i köping skrev:
Fasen det låter ju riktigt kul ju,,,
kom ner i morgon tisdag då,,
det var långe sedan jag körde på bana men jag kanske kan åka på jämna 1-minuten i all fall,, har jag sedan någon o jaga så är nog inte 58:eek:r något problem heller tror jag.
välkommen // Jocke

Det är med Yamahan det... Tackar för inbjudan men måste tyvärr passa denna gång. Någon gång ska jag prova å se va Prillan har att göra på banan.
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
jocke i köping skrev:
Jag bor ju i köping ju,,,
vem vill bo i Fjollträsk :p
dyra försäkringar,dyrt boende,etc,etc,

men det där me party,, varför har det varit så jäkla svårt att fixa en träff för oss Aprilia åkare i sommar ?
kan det vara för att nåra 90% av oss inte orkar åka 30-40 mil till en vanlig Mc träff i partajja ?
jag kanske tillhör undantaget men jag åker gärna 40 mil för att träffa goda vänner över en solig helg,,

som jag skrev i ett tidigt stadie att varför ska vi ha ett eget party ?
kan vi inte samlas på en vanlig Mc träff o festa jäklar ??
jag har varit på (tror det är)11 träffar i sommar o det har varit max 1-2 Millar o samma antal Falco där,,

bästa reklamen vi kan göra är väl att komma många trill en o samma träff o väsnas så mycket som det bara går,,.

nu återstår det bara en Mc träff innan det börjar bli för kyligt att åka,,
det är RUSKTRÄFFEN utanför Eskilstuna,,jag säger ännu en gång,,,KOM DIT O VISA ER,,,,,

Ha det gott // Jocke i köping

Vad händer i Köping då? Du får gärna hitta på nåt. Vad jag sett så har det inte kommit någon inbjudan till Apriliaträff från något annat ställe utanför Stockholm? När är Ruskträffen?
Var du till träffen på Öland i somras?
Nä fan kom till den fina huvudstaden och festa loss! Extra rum går säkert alltid att uppbringa!
Välkomna!
Ha det!
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
RSV_R skrev:
En fråga bara.... Bor alla här inne på Aprilia tråden i Stockholm? :rolleyes: Eller e ni så sugna på att parta ihop att ni åker dit partyt är? Visst skulle ja tycka d va trevligt om ja vore välkommen, men att åka 45 mil för party....??? Tveksam..... :confused: Är ni såna fantaster att ni skulle göra en sån grej?


jag bor 45 min söder om sthlm :p i nyköping alltså,...


det skulle bli drygt för mig att dra till sTöckhölm också!! föreslår att vi träffas i skövde istället :D .eller så får vi ta en mer omfattande träff i sommar:) säkert skitkul att parta lite i sthlm men det blir lite för omständigt och knökigt..tyvärr så är det väl så att dom flesta i denna tråd är bosatta i sthlm området:brynad
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Jag har en galen, skitrolig, oförglömlig idé!

En av mina drömmar är att åka och se MotoGP live och då Italien är mitt favoritland i Europa så faller det sig naturligt att se racet på Mugello den 30/5 2004! Jag väcker tanken nu och det vore jäkligt kul om det kunde bli verklighet att åka ett gäng från Svedala ner dit... :p
Tänk att få se Rossis sladdar i verkligheten och ljudet och stämningen!!!

Vad säger ni, nåt att fundera på va?
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
man arbetskompis har väl sett typ 3 GP och han verkar inte direkt missnöjd.skall tydligen låta fördjävligt om hojarna med raka rör...
ska man tälta då eller?? för annars blir det brådis med hotellbokningar.när dom va nere nu i spanien så bodde dom på camingen och det gjorde edwards också...duger det åt han så duger det åt mig:) ifs så hade han en FET husbil.men fatta vad mäktigt!!! massa PARTY,coola hojar och minnen för livet....va fan!!! vi hojar ner:D

jag är på om det blir nåt!! om jag får för bebben:)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
twinner666 skrev:
man arbetskompis har väl sett typ 3 GP och han verkar inte direkt missnöjd.skall tydligen låta fördjävligt om hojarna med raka rör...
ska man tälta då eller?? för annars blir det brådis med hotellbokningar.när dom va nere nu i spanien så bodde dom på camingen och det gjorde edwards också...duger det åt han så duger det åt mig:) ifs så hade han en FET husbil.men fatta vad mäktigt!!! massa PARTY,coola hojar och minnen för livet....va fan!!! vi hojar ner:D

jag är på om det blir nåt!! om jag får för bebben:)

har förresten en massa kort därifrån,ska försöka scanna in dom och lägga upp
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
vad som händer i köping ???
inte speciellt mycket eftersom jag hela sommrarna e ute o åker,,
det har sista åren blitt nära 2500 mil varge sommar på millen så att sitta hemma i byn o uggla orkar jag inte,,

om jag var på öland,,,näää jag var i tyskland då på en ITALIENTRÄFF som ensam svensk !!!! vad annars ?

men vill du/ni ha party i köping så visst fan kan jag fixa det,,i sommar,,,,,,,,,

men jag föreslår fortfarande att vi alla enas om att mötas på en o samma mc-träff för att parta loss som F-n,,,, Deltaträffen i Sundsvall är nog i mitt tycke den bästa träffen av dom alla om jag inte räknar med dom träffar i Norge/damnark/tyskland jag åker på,,,men att få med sig någon dit e väl lite utopi,,,,.

Nä nu måste ja jobba lite,,,,,ha det gott // Jocke

mikcar skrev:
Vad händer i Köping då? Du får gärna hitta på nåt. Vad jag sett så har det inte kommit någon inbjudan till Apriliaträff från något annat ställe utanför Stockholm? När är Ruskträffen?
Var du till träffen på Öland i somras?
Nä fan kom till den fina huvudstaden och festa loss! Extra rum går säkert alltid att uppbringa!
Välkomna!
Ha det!
 

Spykez

Superbike
Gick med
14 May 2003
Ort
Sverige
Hoj
GSXR 1000
Tja alla!

Jag skickade mitt Helsystem Till en kille i Kusmark, han har tyvärr inte löst ut det, har ju gått ganska länge nu:(
Om det finns någon seriös och vill ha ett nästan nytt system till bra pris så kan jag ringa posten och skicka vidare det till dig.
Priset är 6800kr, jag står för frakten.
Om ni undrar varför jag höjde priset, vill ha igen vad det kostade mig att skicka det förra gången, rätt ska vara rätt.
Snabba svar, vet inte om killen som beställde detta system hämtar ut det när han ser detta?

m.v.h Tobias

Aprilia: Leo vinci full race titanium, oval slutburk, lite högdraget, nytt i kartong med instruktioner m.m
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
twinner666 skrev:
man arbetskompis har väl sett typ 3 GP och han verkar inte direkt missnöjd.skall tydligen låta fördjävligt om hojarna med raka rör...
ska man tälta då eller?? för annars blir det brådis med hotellbokningar.när dom va nere nu i spanien så bodde dom på camingen och det gjorde edwards också...duger det åt han så duger det åt mig:) ifs så hade han en FET husbil.men fatta vad mäktigt!!! massa PARTY,coola hojar och minnen för livet....va fan!!! vi hojar ner:D

jag är på om det blir nåt!! om jag får för bebben:)

Härligt Twinner, så ska det låta!

Då föreslår jag att vi under hela vintern åker över till T.H. då och då och övar in oss på banan med hans X-box. Eller vad säger du T.H...?

Jag är helseriös med det här att åka och se MotoGP. Givetvis blir det hoj ner och en sväng på Nürburgring kanske.
Tält funkar väl... Vet inte hur tidigt man måste vara ute för att få tag i biljetter bara.

Hoppas fler vill hänga på!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top