KaZ skrev:SÅ!!
Nu trigger kommer du bli nöjd som bara fan!
Har ju gått å inhandlat ett litet skinnställ!
Ett nytt Spyke Droid!
NY hjälm blir det oxå!!
så...
KaZ skrev:SÅ!!
Ett nytt Spyke Droid!
NY hjälm blir det oxå!!
så...
Grattulerar till en bra investering KaZ.KaZ skrev:SÅ!!
Ett nytt Spyke Droid!
NY hjälm blir det oxå!!
så...
Triggerhappy skrev:Står det -1 när du slår på tändningen ?? eller är det när du har kopplat ihop service tåtarna vid ECU´n ??
Om det är när du kopplat ihop service tåtarna så är det TPS´ns läge som rapporteras. Min står också på -1 , jag har försökt justera den men det är omöjligt att få den på 0........ :kocko
Psychodad skrev:Det står "-1" när jag slår på tändningen med "tåtarna" ihopkopplade. Då är det alltså ingen felkod.
Men är det normalt att det står "EFI" i några sekunder när man drar på tändningen? Kan inte säga att jag har lagt märke till hur det har varit förut. Har ju haft hojen sen i våras utan att tänka på det, och den har ju gått (i mina ögon) normalt.
Buster skrev:Baah! -04!!
Jag har hört att det är -00 som är den bästa årgången. Det är som med vin, en del år är bra andra inte.
phastasphuk skrev:Hejsan alla Aprilia fans
Har gått och blivit kær i en italienska, en Tuono racing....aj så læcker, ska ha en sån.
Har førsøkt att hitta pris på den i Sverige, men inte lyckats....hur mycket kommer det hær gå på, och finns den att få tag på hær?...har redan bestæmt før att sælja tre av mina hojar før att ha den hær....plz help me
Triggerhappy skrev:Ha ha, det kostar att ligga på topp.
Om jag inte är helt felinformerad ligger en Touno racing på ca 180-190Kkr.
Då ingår utbytes toppkåpa mm.
Så kan du ju komplettera med Motorkitet : http://www.aprilia-svenska.com/nyheder/RSV Mille-S.pdf
Som hittat!!!
phastasphuk skrev:Rackarsn, så mycket....visste att det det skulle svida, men jag hade gissat mig på en 160KKr....men det ær ju bra mycket som ingår i racing utgåvan....frågan ær ju nu om jag har råd med 190Kkr....
Ær mest ute efter chassit, hjulen, alla kolfiber delarna och den fina svarta færgen på sving och ram....annars skulle jag køpa en vanlig tuono....men den ær ju inte aaaaalls lika læcker
Triggerhappy skrev:Om jag kunde/ville lägga 160´000 på en Touno hadde jag köpt en RSV Mille Factory-04 och moddat den !
Gjutit av överdelen av kåpan i kolfiber och skurit ned/ut den + satt på förhöjda clip-on. Även under kåpan skall ju gjutas av och skäras lite.
På men en passande lack, typ 80% klarlackat kolfiber och lite röda och vita färgfält= Asball
phastasphuk skrev:Argh...jag kommer att dø som en fattig, men lycklig man...
Ska kolla upp at bygga om en vanlig mille....kanske ær enklare æn vad man tror...och inga clipons hær inte, jag ska ha brett fett crosstyre att bænda på.
Har aprilia stædat undan mycket slangar och annat som har legat och drællt løst innafør kåpan på millen, eller ær det ganska "cleant" dær från børjan?
Jag har en annan idé min bästa vän, liknande Triggerhappy's. Utgå från en Factory 04. Köp Kraschkåpor som du kan skära hur mkt som helst i. Lacka. Montera. Klart. Åsså naturligtvis ett Magura.phastasphuk skrev:Hmm....det _dær_ var kanske inte en sån dum ide...alls
Fast det ær ju bra mycket som ingår i racingen...saxat från aprilia's sida:
SUPERBIKE EQUIPMENT IS FITTED AS STANDARD:
*snip*
Argh...jag kommer att dø som en fattig, men lycklig man...
Ska kolla upp at bygga om en vanlig mille....kanske ær enklare æn vad man tror...och inga clipons hær inte, jag ska ha brett fett crosstyre att bænda på.
Har aprilia stædat undan mycket slangar och annat som har legat och drællt løst innafør kåpan på millen, eller ær det ganska "cleant" dær från børjan?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|