mikcar skrev:Bon Giorno!
La Nuova Mille:
RSV 2004
Kan inte så mycket italienska men verkar som den ska släppas kommersiellt våren 2004. 175 kg torrvikt, 140-145 hk. Ny luftbox, kolvar, kammar etc. Se själva! Fotomontage eller riktig... vad tror ni?
mikcar skrev:Bon Giorno!
La Nuova Mille:
RSV 2004
Kan inte så mycket italienska men verkar som den ska släppas kommersiellt våren 2004. 175 kg torrvikt, 140-145 hk. Ny luftbox, kolvar, kammar etc. Se själva! Fotomontage eller riktig... vad tror ni?
KaZ skrev:Tror jag skall skaffa mig en till hoj!!
trippeln har alltid haft en speciell plats i mitt hoj-hjärta...
Och när man ser denna blir man sugen...
och som vanligt vill jag bara... J-Bone
J-Bone skrev:För att förtydliga för folk som undrar så är den allvarliga tonen inte på allvar, hmm... bra förklarat där
Vi känner alltså varandra IRL och det låter värre än det är.
Edit: Tog också bort pajkastningen
men den gröna är fortfarande inte speciellt tjusig... tycker jag...
¨Dennis skrev:Vad ska jag göra? Jag har nog inte råd att behålla Aprilian just nu känns det som. Har en räkning att betala på 5800:- för 2½ månad av försäkringen nu Känns inte alls bra, det tar bort nöjet av att köra hojen..
/Dennis
mikcar skrev:Hej!
Beställde ett Fabri double-bubble kåpglas från RSVR.NET för 9 dagar sen. Hämtade ut det idag. Mycket nöjd!
Så nu ska det bli bekvämare att åka långt hoppas jag.
Glad Påsk och kör försiktigt! Mycket snutkontroller nu i Påskhelgen också, tänk på det...
/Micke
mikcar skrev:Har inte satt dit det ännu så det återstår att se. Men jag beställde ett "screen fixing kit" för säkerhetsskull. Kan vara värt 5 £.
mikcar skrev:¨
Hallå där!
Se så upp med hakan! Antar att du har försäkrat den på IF som jag gjort... låter som det... Jag pröjsar 13.300 /halvår i Zon1 och är över 30.... Om du flyttar över andra försäkringar bil, hem... så får du 15% rabatt.
Ge inte upp! Finns viljan så går det.... Du har den ballaste hoj som finns! Om du ändå har byte av hoj som enda alternativ så kanske Falcon kan va nått...? Ska vara billigare att försäkra tror jag... Annat alternativ om du ska köra bana också är att fixa ett par kraschkåpor och rampuckar och köra halvförsäkrat. Dom tjänar du nog in på ett år.
Jag har tänkt som du och funderat på Traja för att få vettigare försäkring... men nä jag älskar min hoj den är helt j-a underbar gat-, ban-, sport- och touringhoj perfekt för allt! Supermotard... äsch... vad är det för nått... säkert jättekul i 5-10 mil...
Hursom, lycka till, hoppas det ordnar sig!
/Micke
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |