0,4 är det diametern på genomströmningshålet ?
står det på munstycket ? tänkte på er som skruvat och undersökt.
Var ute och rastade RSV:n på en lite längre sväng i helgen. Tog det varligt beroende på vägarnas skick och min ovana med hojen.
Insåg efter ett tag att körställningen är extremare än jag förväntat mig (är 192) vilket gjorde att min kropp protesterade mer än jag önskat
Nu till min fråga för er som kört mer mil än jag. "Vänjer" sig kroppen eller är det bara att suga i sig och ta många pauser när man är ute och kör?
Kolla in R&G http://www.rg-racing.com/browseBike/Aprilia/RSV4-R/2011.aspxNågon som kan rekommendera några bra kraschpuckar till RSV4R? Helst som funkar "out of the box", komplett kit, inget borrande eller moddande önskas.
Då får väl jag säja hej här . Har just inhandlat en RSV mille 02 efter att ha åkt KTM i många år (640, Superduke, 690). Ska bli intressant att se hur Millen funkar .
Kolla in R&G http://www.rg-racing.com/browseBike/Aprilia/RSV4-R/2011.aspx
Tjenare !
Kul , ska bli kul att höra va du tycker
Var ute och rastade RSV:n på en lite längre sväng i helgen. Tog det varligt beroende på vägarnas skick och min ovana med hojen.
Insåg efter ett tag att körställningen är extremare än jag förväntat mig (är 192) vilket gjorde att min kropp protesterade mer än jag önskat
Nu till min fråga för er som kört mer mil än jag. "Vänjer" sig kroppen eller är det bara att suga i sig och ta många pauser när man är ute och kör?
Smärta är en annan form av vekhet som lämnar kroppen , du ska inte känna efter för mycket som ni söläningar verkar ha som ful ovana att göra
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|