Linusenen
Medlem
Fick du åka och tanka på lunchen Demon eller hade du med dig extrasöpp?
Låter gött! Jag har valt medel i steg 1. Du kände inte att steg 1 var "tråkigt"? Du har väl kört ett tag? Men instruktörerna kanske anpassar sin grupp efter förmåga
Fick du åka och tanka på lunchen Demon eller hade du med dig extrasöpp?
Sen ska man skilja på Steg och Hastighet också... Steg 1 är inte grundkurs som sedan blir mer avancerad, stegen innehåller olika saker.
Jo det vet jag ? tänkte mest bara så man inte får åka runt och öva på samma saker som man gjort i knix steg 1-3. Repetition är iofs vettigt. Och blicken kan man inte bli påmind för mycket om. Men tröttnar lite när imstruktören säger att man ska räkna väderkvarnar på kinnekulle och hur många siffror man kan se längs banan.Sen ska man skilja på Steg och Hastighet också... Steg 1 är inte grundkurs som sedan blir mer avancerad, stegen innehåller olika saker.
Knix är... Inte riktigt samma sak, och har instruktören inget bättre att komma med så säg till, då är det hög tid att denne skärper till sig!Jo det vet jag ? tänkte mest bara så man inte får åka runt och öva på samma saker som man gjort i knix steg 1-3. Repetition är iofs vettigt. Och blicken kan man inte bli påmind för mycket om. Men tröttnar lite när imstruktören säger att man ska räkna väderkvarnar på kinnekulle och hur många siffror man kan se längs banan.
Det var på provapådagen på kinnekulle förra året som han kom med de bra ideerna kanske kan hyra dig jåke istället? ;-)Knix är... Inte riktigt samma sak, och har instruktören inget bättre att komma med så säg till, då är det hög tid att denne skärper till sig!
Inga dåliga idéer för att få folk att se sig om, du anar inte vad lite vissa ser. Men man kan ju variera sig lite...Det var på provapådagen på kinnekulle förra året som han kom med de bra ideerna kanske kan hyra dig jåke istället? ;-)
Låter ju bra. Får försöka hålla tillbaka hornen jag med då och försöka lära mig köra istället ?Prova på och de olika stegen är inte samma sak.
Vi räknade inte några väderkvarnar.
Det är mycket annat att tänka på.
Detta var min första helg med SMC och ytterst lärorik.
Innan har jag mest dönat på.
Kul grej när min kompis på s1000rr säger att fan va det gick undan, hade ingen chans att hänga på.
Jag i min tur åkte bara runt och övade sena bromspunkter. Tog det hur lugnt som helst. Kul reflektion att gasa är inte allt
SS håller i de med så det räcker och blir över. Kommer däremot leva ungefär dubbelt så länge... Lite annan känsla att köra med, lite rundare profil fram och lite mindre feedback.Jåke vad tror du om sportsmart2 istället för original Diablo Rosso corsa?
Greppet i Rosso corsa var kanon i min ringa fart. Hållbarheten var dessvärre en annan
SS håller i de med så det räcker och blir över. Kommer däremot leva ungefär dubbelt så länge... Lite annan känsla att köra med, lite rundare profil fram och lite mindre feedback.
Deamon: Fick du ha din noisekiller i din arrow slipon på smc kursen?
Jag krängde på rosso 2 bak nu. Är ju inte i samma klass som er. Men impad av det på gata änsålänge iaf ?Jåke vad tror du om sportsmart2 istället för original Diablo Rosso corsa?
Greppet i Rosso corsa var kanon i min ringa fart. Hållbarheten var dessvärre en annan
Nix, raka rör
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari