Argh... Nu har jag drabbats av köpfebern igen. Däck och slipon står redan på listan. Nu funderar jag på nya "fotpinnar" vill gärna ha Ligtech R, men de kostar en del... Sen är jag inte riktigt med på vad jag ska ha de till.
Någon som kan ge mig några bra argument?
Jävlar åt helvete vad 100 mils servicen var dyr, 3200 kr!
Racemappen gjorde susen för bränsleförbrukningen, kom nu ca 14.5mil innan lampan tändes (hård körning) Kan jämföras med 11,5-12mil innan uppdateringen...
Hoppas däcken från däckonline kommer imorgon så man kan köra i helgen
Det är faktiskt rätt mycket jobb på första servicen så det kostar en slant, men 3200:- lät dyrt. Jag har för mig att jag betalade ca en tusenlapp mindre på Bikeport för 100-mila.Jävlar åt helvete vad 100 mils servicen var dyr, 3200 kr!
Helt underbar hoj den nya factoryn View attachment 419291
Hoppsan, var du på Kinnekulle i helgen?
Jahaja, vad gjorde dom då, vad fick du för 3200kr?
Det är faktiskt rätt mycket jobb på första servicen så det kostar en slant, men 3200:- lät dyrt. Jag har för mig att jag betalade ca en tusenlapp mindre på Bikeport för 100-mila.
Dom tar inte 166kr timmen kan jag lova. 1180kr timmen fick jag som svar av probike i gbg ? sjuka summor.Byte av olja och filter sen check av hojen enligt punkter. 4.3 l olja, deras olja.
Sen kvantiet 166 med A-pris på 9.5 (ja, det står så) och exkl 25%. Så 1900 kr inkl moms för arbetet. Tolkar jag det rätt tar en service 9,5 timmar, eller?
Det är tur den är billig att försäkra i alla fall
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |