FettSnok
96% enligt läkaren
Någon som monterat smalare styre? Jag är sugen på något smalare och lite högre. Bilder eller tips?
Hade på en tidigare hoj, rizomas MA008.
Någon som monterat smalare styre? Jag är sugen på något smalare och lite högre. Bilder eller tips?
Jag tror också att det är motorbromsen som skiljer Race & Track.
Strax dags för första bankörningen och en hel del nytt att bekanta sig med
Mapparna är nu: T (Track), S (Sport), R (Race)
1100 Factory på bana i KTM TNT Cup: https://www.youtube.com/watch?v=B0tM0b6nvIE
Jävlar vilken fin körning. Finns ju ingen som utmanar honom. Och starten sen! Superduken bara försvann.Jag tror också att det är motorbromsen som skiljer Race & Track.
Strax dags för första bankörningen och en hel del nytt att bekanta sig med
Mapparna är nu: T (Track), S (Sport), R (Race)
1100 Factory på bana i KTM TNT Cup: https://www.youtube.com/watch?v=B0tM0b6nvIE
Om du väntar till efter 24:e kan det hända att jag har ett Gen 2 styre (som är lite högre) som jag vill byta bort mot ett lägre...Någon som monterat smalare styre? Jag är sugen på något smalare och lite högre. Bilder eller tips?
Jävlar vilken fin körning. Finns ju ingen som utmanar honom. Och starten sen! Superduken bara försvann.
Det är nog väldigt mycket föraren som gör det där. Jag ska rejsa mot kompisens 1290 för att jämföra. Så fort han slutar fega ur. Återkommer med rapport. Lär väl bli nån gång nästa istidOch 1290 ska ju ha motsvarande effekt och ett jäkla register..
Menmen.. Som alltid, power ain't nothing without control.
Ja det kanske hade vart nåt. Men då får vi skicka det till varandra? Kan du ta lite mått på styret isf?Om du väntar till efter 24:e kan det hända att jag har ett Gen 2 styre (som är lite högre) som jag vill byta bort mot ett lägre...
Behövs inteJa det kanske hade vart nåt. Men då får vi skicka det till varandra? Kan du ta lite mått på styret isf?
Sedär ja! Försökte hitta mått på mitt styre men hitta ej. Får försöka mäta då.
Hur skall du använda hojen? Kör du med feta nedlägg och tänjer gränsen på bana så är Tc bra.
Av dom 7-8 insidenter jag haft på gata så beror en på bakhjulskast, resten på låst framhjul.
Mao kör du mest gata så lägg mellanskilnaden på att eftermontera en ABS-broms fram om
det går. Eller gör som jag och spar 10000 kr och kör som folk. Lådan tillhör hojvärdens mest lättjobbade så du lär inte sakna quickshift. När det är dax att sälja min hoj och dom står i 50' så gissar jag att det inte blir svårt att sälja den för 40'. Snarare tvärt om.
Alla tuonos med ABS har APRC.
Om det var den perforerade lilla ringen på fälgen du tänker på så kan det vara APRC givaren/kännare (fackspråk??) du ser. Trodde det var ABS-ringen först jag med.
Vilken årsmodell är det? ABS kom först -14.
Den är från 2012. Letade upp annonsen på Blocket:
http://www.blocket.se/stockholm/Aprilia_TOUNO_V4_59244350.htm?ca=11&w=1
Är jag helt efterbliven eller är det inte en ABS-krans på den där?
Tyvärr min vän. Samma årsmodell som min. Det är APRC:n
Den är från 2012. Letade upp annonsen på Blocket:
http://www.blocket.se/stockholm/Aprilia_TOUNO_V4_59244350.htm?ca=11&w=1
Är jag helt efterbliven eller är det inte en ABS-krans på den där?
Nu hänger jag inte med riktigt?Från manualen
View attachment 419563
Alla tuonos med ABS har APRC.
Om det var den perforerade lilla ringen på fälgen du tänker på så kan det vara APRC givaren/kännare (fackspråk??) du ser. Trodde det var ABS-ringen först jag med.
Vilken årsmodell är det? ABS kom först -14.
For the 2012 model year, the Tuono was completely redesigned along the lines of the RSV4. As with that bike, it received Aprilia's APRC (Aprilia Performance Ride Control) package with 8-position traction control, 3 position wheelie control, and 3 position launch control. For the 2014 model year, various refinements including a larger 18.5 l fuel tank, more comfortable saddle, and 3 position race ABS brakes were introduced.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |