jpe70
Twinverkstan
Nej, det var är en vanlig. Factory finns bara i Pole-designen eller vad den kallas.Var det en blå så åkte den iväg med lastbil till kund för ett par timmar sedan såg jag på deras facebooksida
Nej, det var är en vanlig. Factory finns bara i Pole-designen eller vad den kallas.Var det en blå så åkte den iväg med lastbil till kund för ett par timmar sedan såg jag på deras facebooksida
Kör bara, nån Race-ecu behövs inte.Det står bara att de skickar med cut pipe och fästet runt burken.
Den länken var helt ok. Tack!
Hur var det nu igen man kan väl köra utan någon race ECU med bara slipon?
Har någon testat Rapid Bike Easy? Det verkar vara ganska billig "ny" lösning.
Ja det är väl där någonstans. Det är i långsamma tvära kurvor jag ställer till det ibland.
Jag tror att jag går på gas lite, lite försent helt enkelt. Även om jag bromsat klart.
Eller kan det vara så att jag har för lite tryck fram och därför inte har fäste?
Med DBMed eller utan buttpluggen?
Äckligt att prova vilket som är vilket baraDet är inte bara att hojen vill läggs sig då det går "för sakta"? Kan nog uppfattas som släpp.
När du bromsar vill den resa sig upprätt, är du under nerlägg och ändrar från broms till gas, tippar den gärna inåt och det upplevs lite som ett släpp då den dyker hastigt. Men det är inte fästesrelaterat. Bara moder gravitation.
Ring om du har behov! Inte alltid de svarar på epost under dagen, utan det kan hända efter stängning. Inte för att jag tror ens Eric hinner sälja den på en dag såvida den inte redan är bokad...
Det där ser ut att gå i vågor? Släpp några klick på returen isf.Från fredagens övning på åsen
https://youtu.be/f2cXa6rQvow
Blev kallriv på bakdäck, för mycke gas
View attachment 420675
Äckligt att prova vilket som är vilket bara
Ok
Tackar för tipset
Har du originalinställning på din?
Lite mycket ändringar på en gång... Hoppas det funkar bättre!Nee. det var det inte
Bak var det 10 klick på comp och retur. studsare i första högern i esset . ställt orginal 15/17 nu (street)
fram var det comp 11 retur 9 , kändes fint på bana , ställt 15/10 nu
Tja.
Luftfilter fråga.
Passar rsv4 luftfilter i våra?
24mx hittar inget annat i sin dator.
De skickade ett men det var till twinnen visade det sig.
Det är KN filter jag pratar om.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |