FettSnok
96% enligt läkaren
Då är det lugnt att ta det.
Det jag fick hette 1004
1004 är mycket riktigt till 2gen v2 v2or (rsvr+tuono)
Då är det lugnt att ta det.
Det jag fick hette 1004
Vilken tur att kunden hade lite koll. När 24mx och deras dator inte har.1004 är mycket riktigt till 2gen v2 v2or (rsvr+tuono)
Blir inte 14 lite väl litet? Tänker på kedjans vinkel och hur nära den kommer svingen? 16 var ju orginal innan 1100an kom.Någon som vet vart man hittat 14T framdrev till v4 2015
Finns nog en anledning till att det är svårt att hitta, jag rekommenderar samma som Linusenen. Gå upp 3 bak istället.Någon som vet vart man hittat 14T framdrev till v4 2015
Nya 1100 är orginal 15, på min R6 sitter 14 fram så varför inte Tuonon också där av fråganFinns nog en anledning till att det är svårt att hitta, jag rekommenderar samma som Linusenen. Gå upp 3 bak istället.
Bra och väl använt! Däcktryck?
Beror helt på vad det är för däck. Ser ut som Power 3? Kommer inte ihåg om de klarar att sänka speciellt, men du kan prova gå ner till 2,3 kanske för att se om du kan bli av med de där tendenserna till rivna kanter och smältning.Samma som på vägen, 2,5 kallt, har jag för mig.
Funderar på att gå ner lite till nästa ban tillfälle.
Vad tror du om det?
Beror helt på vad det är för däck. Ser ut som Power 3? Kommer inte ihåg om de klarar att sänka speciellt, men du kan prova gå ner till 2,3 kanske för att se om du kan bli av med de där tendenserna till rivna kanter och smältning.
Men jag har för mig att P3orna ser ut ungefär sådär oavsett hur man gör, vill minnas att mina gjorde det också. Osäker dock.
Hoppas snart kunna ansluta mig till gänget i tråden här nu då jag söker för fullt efter en egen Tuono, tyvärr verkar den ju alldeles för rolig för det finns fan knappt några begagnade ute..
Har dock hittat en fin 2012:a som jag tänkte åka och kolla på, det råder dock lite oklarheter om det är APRC-paketet eller ej. I annonsen finns det inte med men det sitter ett [A]PRC-klistermärke ovanför framlyktan, ingick det möjligtvis även på modeller utan paketet? Idiotisk fråga men fick lite väl svävande svar när jag ringde butiken så tänkte det var bäst att fråga experterna så jag inte åker i onödan.
Jag är ingen expert men.
Det enklaste sättet är att kolla menyerna i instrumenteringen.
Hittar du Tc, och weeliecontroll så är det det APRC.
Eller kolla om det sitter en liknade ABS krans på framhjulet på höger sida vill jag minnas.
Lycka till.
Ja det ser lovande ut.Tack för tipset! Kan det vara denna du tänker på? Isf låter det ju lovande.
View attachment 420877
Du kan också kolla om du har plus/minus knapparna på vänster hand för tc. Sitter under blinkersreglaget. Men det ser ut att vara aprc på den om det är den från avamc?Tack för tipset! Kan det vara denna du tänker på? Isf låter det ju lovande.
View attachment 420877
Du kan också kolla om du har plus/minus knapparna på vänster hand för tc. Sitter under blinkersreglaget. Men det ser ut att vara aprc på den om det är den från avamc?
Hoppas den verkar bra och att du köper. Jag verkligen älskar min!
Tänk på att om du provkör och verkligen vill känna vad den går för. Så är det anti wheelie off som gäller. Och tc på ganska låg inställning. Annars så tycker jag den stryper en del. Ska sägas du att du får vara van vid effektstarka motorer så du är beredd på vad som händer när det gasas på
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|