Linusenen
Medlem
Grattis och kul att du gillar!View attachment 421247
Gjorde inte så mycket att det regnade ~20 av 30mil hem från Sthlm idag.. Såhär roligt har jag nog inte haft sedan första dagarna med mckort tror jag. Vilken "!#(!"# hoj! 200++ med motardhjälm är dock inget jag rekommenderar, känns fortfarande i nacken nu 6h efteråt..
Lite smågodis är redan på väg hem
-15t/44t drev (Kommer nog bara byta i bak först tills man börjar känna sig lite självmordsbenägen )
-Techspec snakeskin (Jäklar vad halt det var trots skinnställ på..)
-R&G krashpuckar
-Austin Racing GP2 (Vilket jag nästan börjar ångra nu i efterhand, originalpipan lät ju riktigt bra på lite högre varv. Hade nog räckt att bara koppla bort flappern och kanske väntat med pipan till nästa år istället + race ecu)
Veckans projekt blir nog annars att fixa fälgstripes & byta ut speglarna tror jag, och köra en jävla massa hoj givetvis.
Jag firade em guldet med att flytta upp fjäderbenen så 3 streck syns.
Tog den till jobbet idag. Och det jag känt änsålänge är att hojen lutar mer framåt och att den går rakt. Skiljde nån millimeter mellan benen innan jag justerade. Ska bli kul att testa på längre och mer inspirerad strecka för att se om den styr in ännu lättare!
Vart beställde du ditt bakdrev? Hittar på ebay för runt 500kr.
Har 15t fram. Men funderar på att gå större bak med då jag fortfaramde tycker att han är lite högt drevad.
Last edited: