Tack ska ru ha.Enligt internet ska de dras med:
#4 Front mounts M10 2 + 2 50 Nm (36.88 lbf ft)
I pdf:en finns även en del andra "bra att ha"-specar.
Tack ska ru ha.Enligt internet ska de dras med:
#4 Front mounts M10 2 + 2 50 Nm (36.88 lbf ft)
I pdf:en finns även en del andra "bra att ha"-specar.
Nja de är "bankördaslitna" men nu åker ett par Sportsmart på.
Jag är helt säker på att det är en inställning som gör denna ostabilitet.
Tyckte SD 990 var stadig och denna är långt ifrån bättre.
Alla kritiker rosar Tuonon, men det enda hallelulja jag känner är när man vrider på rullen. På resten saknar jag 990:n.
Kan ju inte stämma???
Den knäpper lite fram när man håller in frambromsen och puttar på och jag tänker styrlager, men inte efter knappt 700 mil väl? Jag känner inget glapp. Måste va oken och beläggen va?!
Körde RC8 på Sviestad och den gick på räls. Hade förhoppning att denna skulle va lika, men icke!
Ok, ska testa dina råd.
Kan det vara mina inställningar som gör att jag upplever den som lite ostabil i kurvor samt att den överstyr rätt duktigt?
Jag frågade dig ju om du ville testa min! ;-) du bor ju inte jättelångt bort. Så vi får väl lösa nåt annars om du inte tycker du får ordning på det.Det är precis den känslan jag förväntat mig. Men son jag skrev, inget halleluja än.
Fan Linus vi skulle ha bytt i karlskoga. Då kanske jag inte fortsatt köra innan det va fixat.
Har ingen annan i närheten tyvärr.
När du kör i kurvor med lite mer fart (typ bana) så kommer chassit komprimeras. Vad som sker då är att fronten dyker mer än bak. Detta ändrar bland annat din caster-vinkel.
Ju mer du ställer hojen på näsan, desto mer "på tå/instabil/snabbstyrd" blir den. Och vice verca.
En chopper med långgaffel har sinnessjuk caster-vinkel, den går därtill bara rakt fram om än väldigt stadigt.
Så ja, den är troligtvis fullkomligt feljusterad.
Jag frågade dig ju om du ville testa min! ;-) du bor ju inte jättelångt bort. Så vi får väl lösa nåt annars om du inte tycker du får ordning på det.
Det var precis det jag syftade på
Det är ju semester om ett antal timmar och då kan jag ta mig en tur uppåt och så vore!
Vafan! Jag som skulle bjuda dig på godis och tvinga dig att bli min vän. Jaja, får leta upp nån annan ;-)Ok, hör av dig när du kör ett varv runt lygnern. Jag bor i bandepån
Biltema? Kör ni hoj till rudskogen?Det verkar vara stor risk för regn på onsdag. Någon som vet vart man kan köpa regnöverdrag för skinnstället? Gärna i Gbg området.
Fan vad jag ångrar att jag inte bokade!!!Jag och Demon tar hans släp upp o ner. Fyra till kommer på mc.
De andra tre gubbarnas flyg landar inte förräns runt 17 pÃ¥ Landvetter pÃ¥ mÃ¥ndag, sÃ¥ vi kommer nog inte komma iväg innan 19 iaf. Men Ã¥ker ni före sÃ¥ kan ni fÃ¥ bokningsnumret i ett PM bara. Perfekt om ni startar grillen och häller upp ölen lagom till vi anländer í*½í±í*¼í¿»
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |