Linusenen
Medlem
Vart köpte du den spaken? kommer säkert gå fint!Undrar om jag kan lära om efter nästan 40 års körande
View attachment 423571[
ATTACH=CONFIG]423572[/ATTACH]
Vart köpte du den spaken? kommer säkert gå fint!Undrar om jag kan lära om efter nästan 40 års körande
View attachment 423571[
ATTACH=CONFIG]423572[/ATTACH]
Fått många pm om vad hojen kostar men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska begära, har inte sett någon begagnad säljas ännu.
Så jag ställer frågan till alla här som ju har bra koll på tuonos. Vad ska en 2015 RR Grå/Svart med 400 mil på mätaren kosta i originalskick?
Hade vart kul med en helt ny hoj nån gång. Men detta är en av anledningarna till att det tar emot.Nu har jag kollat med lite olika handlare och högsta inbytespriset är 118tkr. Dvs 23tkr värdeminskning på tre månader
Men det var kul iaf ??
Tänkte trimma bort ca 2kg med hjälp av denna...
http://www.carpimoto.it/en-SE/44231_MMYX9-Magneti-Marelli-Lithium-MMYX9.htm
Någon som har erfarenhet? Alt vill någon av er Gbg pojkar dela på frakten?
Själv tänker jag varje höst att jag ska trimma bort 10 kg med hjälp av sallad och löpning.
Det skiter sig såklart varje gång och skinnstället blir bara tajtare och tajtare.
Detta är ju ett bra alternativ.
Ska du beställa med en gång eller kan du vänta tills jag har luftat mina bromsar bigtime
så jag vet om jag måste köpa en likadan bromscylinder som du har. Kan ju klippa den samtidigt.
Ska försöka få tid hos en firma i veckan.
Skall kolla om dom har ngn snygg tailtidy så kan jag vara med.Tänkte trimma bort ca 2kg med hjälp av denna...
http://www.carpimoto.it/en-SE/44231_MMYX9-Magneti-Marelli-Lithium-Battery-MMYX9.htm
Någon som har erfarenhet? Alt vill någon av er Gbg pojkar dela på frakten?
Som andra skrivit, den blinkar till hojen rullat några meter och slocknar då om systemet registrerar att allt funkar.Jag var just å kikade på en lätt beg 1100 hos en icke apriliakunnig handlare.
Provade bara att slå igång den efter avsyning.
ABS lampan lös konstant med tändning på och började blinka när man slog igång den??
Körde den ej så vet inte om den hade slocknat.
Kollade abs inställningen och den stog i läge 3, ändrade till läge 2 men samma blink...
Kan ju inte denna maskin å inte säljaren heller.
Är blinket normalt? Tänkte om det blinkar för att varna för att ABS delvis är nedjusterat?
Så är det ju på alla hojar med abs...Oki då känns det som ett ickeproblem, tack alla.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|