Jag har bokat 1/5, steg 4 snabb.
Har Falkenberg rolig bana?
Haha. Verktygen för shimsning finns här nu ocksåVi gört uppe i trollhättan
Vad sa dom att dom gör på sin 1000mila då? Stämpeln som är gjord i smält guld hos dom eller?Probike Gbg tar nya rekord.
Mejlade dom idag om pris på 1000mila service.
De ville ha 4674kr, för att i princip byta olja. Fy f*n! Jag ska aldrig mera fundera på att göra något hos dom.
Probike Gbg tar nya rekord.
Mejlade dom idag om pris på 1000mila service.
De ville ha 4674kr, för att i princip byta olja. Fy f*n! Jag ska aldrig mera fundera på att göra något hos dom.
Gör en till mig med som det står Linus mek och bärs eller nåtJag tror att jag ska skriva ut en stämpel på min 3D skrivare (ironi) och serva själv
Det är inte så att de räknar med en tidig koll på ventilerna eftersom det varit bekymmer med ordinarie intervall? Bara en tanke, fast då borde det landat bort mot 6 kkr iofs...
Jag har bokat 1/5, steg 4 snabb.
Har Falkenberg rolig bana?
Jag som inte är speciellt insatt i bankörning, men som är nyfiken undrar vilka banor det finns och var dessa ligger samt vilka ni anser vara roliga att köra.
Nej nu måste jag bli gladare. Någon av er Gbg pojkar som vill följa med till Kinnekulle i slutet av april? Sista gången åkte vi upp över dagen och det var skoj.
Har bokat 30/4 och står på väntelista 5/1.
Steg 4 snabb.
Bana är det bästa du kan göra för dig och din hoj! Det sämsta med att köra bana är att gatan blir bara tråkigare och tråkigareJag som inte är speciellt insatt i bankörning, men som är nyfiken undrar vilka banor det finns och var dessa ligger samt vilka ni anser vara roliga att köra.
De första 100-milen rekommenderar Aprilia att man inte ska gå över 7000 rpm. Efter första servicen kan du köra för fullt.Hur är det med inkörning på en ny tuono? Begränsat varvtal eller något sånt? Det diskuteras ju flitigt på nätet hur man på bästa "sätt" kör in en ny motor..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|