jpe70
Twinverkstan
Jag menar bankörning. Givetvis kör du inte omkull direkt med dem om du får regn på semestern... Du kommer ju känna vad som fungerar. Men jag hade personligen kört på nåt annat om jag haft råd.
Klart det går köra på regn, men ta det varligt.
Supercorsa Sp är det sportigaste gatdäcket Sc är väl mer skurna slicks ellerrrr .
Nu pratar jag ialf om bandag i torrt och gata torrt inte fan kör jag då det regnar hojen blir skitig då ju
Ska man gardera sig för regn så borde det bli en kompromiss jämfört med tex Sp i torrt kan jag tycka men jag kan vid nån enstaka gång ha fel
Körde till Knudan idag och han med att se de två sista grupperna. En tuono factory 15-16 modell fanns i nästsista gruppen, kul att se. Föraren bar röd väst.
Någon som bokat 8 juli med ssemse ?
Best mates!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Påväg till förstaservice?
Why om man får fråga?Flaggar för att jag lägger upp min helt nya Tuono Factory 2016 på Blocket idag, håll utkik. Cirka 2 mil på mätaren (körde hem cykeln från återförsäljaren). Ingen demohoj utan beställd till mig. 153´, BVSA.
Why om man får fråga?
Why om man får fråga?
Dags för en ofrivillig paus, tyvärr. Varit helt nere hela morgonen i och med annonsen, men måste nollställa sinnet efter min vurpa och ta nya tag.
Best mates!
Jag menar bankörning. Givetvis kör du inte omkull direkt med dem om du får regn på semestern... Du kommer ju känna vad som fungerar. Men jag hade personligen kört på nåt annat om jag haft råd.
Flaggar för att jag lägger upp min helt nya Tuono Factory 2016 på Blocket idag, håll utkik. Cirka 2 mil på mätaren (körde hem cykeln från återförsäljaren). Ingen demohoj utan beställd till mig. 153´, BVSA.
Say whaaat ..
Nej. Vart stog den?
Slå till Micke!
You know you want one!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|