anze
Ny medlem
Knepigt att det inte står i instruktionsboken att man behöver ha i 2:ans växel vid kalibrering. Fungerade då iaf
Ajdå! Glömde du möjligen att frigöra kabeln ifrån bromsslangen när du hade av oket/hjulet? Låter knepigt att det bara uppkommer utan yttre påverkan (nu är förvisso Bosch-sensorerna lite känsliga men borde hålla länge..)
Hur många användbara liter är tanken på? Hur långt kommer man med lite marginal i motorvägsfart? Tourade autobahn och mestankade vid 12 mil, många tankningar blir det..
Hur många användbara liter är tanken på? Hur långt kommer man med lite marginal i motorvägsfart? Tourade autobahn och mestankade vid 12 mil, många tankningar blir det..
View attachment 438684Kolla skruven till växelföraren!!
Det här skulle jag vilja veta lite mer om. Kan den vara glapp och vad ger det för symptom? Tycker min QS kan göra helt grymma växlingar ibland för att vid andra tillfällen gå in ganska abrupt. Men det har blivit bättre bara genom att jag justerat höjden på föraren och blivit mer distinkt själv. Dock tycker jag fortfarande att den beter sig olika vid olika tillfällen.
Fick svar från BikePort, sitter en brytare vid kopplingshandtaget som måste vara påverkad för att QS ska fungera. Jag smorde upp handtaget/gjorde rent och efter det går greppet tillbaka som det vore nytt och allt fungerar som det ska.View attachment 438684Kolla skruven till växelföraren!!
Vilka clips kör du? RSV4, Apex, ABM eller några andra som jag inte läst om?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |