Skruvar med det mesta, väljer vad jag kör med tydlig kräsenhet
NIce . Kan säga att Superduken växer med tiden
Skruvar med det mesta, väljer vad jag kör med tydlig kräsenhet
NIce . Kan säga att Superduken växer med tiden
Har du vinklat om handtaget? Koppling då, så det tar i -knappen?
Vad har du för setting på AWC?
Edit; prova du nån gång att aktivera tc igen utan att först köra kalibrering?
Som snoken säger. Kolla så inte du kommer åt - med kopplingshandtaget när du kopplar. Supervanligt!Fråga 1: Ja, men ställt om alla reglage i originalläge. Borde ju inte vara något problem då tycker man, men kan ju absolut vara värt att kolla.
Fråga 2: AWC2 för tillfället
Fråga 3: Jag har för mig att jag provade det med lite blandade resultat, någon gång funkade det och någon gång inte. Men även då det funkade så släppte den TCn igen.
Får på det igen imorgon och dubbelkolla allt. Kan settingen på AWC påverka detta och i så fall hur? Skulle det kunna ha något med själva däckbytet att göra? Att någonting har fått sig en liten känga?
Hör med AllramifiedNån som gjort 2000 mila service på sin 1100rr och vet vad det kan tänkas hamna på för pris.
Traction control sensor fram är trasig enligt Probike.... inte konstigt att det inte gick att kalibrera skiten
hur långt ska man behöva köra kalibreringen efter däckbyte. Gördel en bra bit idag men den slocknade inte, eller gjorde jag fel. In i menyn, Calibration, körde i 40 km/h och sen ska den väl slockna efter ett tag? Körde säkert en kilometer, mellan 39-42 km/h ca.
Körde du 2:ans växel..?
2-300m gäller pre -15. De nyare går avsevärt myclet fortare att kalibreraMin erfarenhet så var det löst efter 2-300m
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |