Bjork3n
Medlem
Ni som kör aktivt på bana, hur klarar sig originalsystem på bana? Klarar man ljudkraven?
Ni som kör aktivt på bana, hur klarar sig originalsystem på bana? Klarar man ljudkraven?
nån som vet om d finns enkel-cuts till rr?
tips på vart man hittar sådana?
Klickade hem en ny via eBay. Är till en sjuåring som ska få lyxåka lite till skolan ibland + lite fikacruising på helgen så det blir säkert kanon.
Innan jag ögnar igenom +6000 inlägg, är det Race-ECU eller PC5a som gäller om man vill skippa katten & köra en betydligt öppnare ljuddämpare? Eller går den såpass fett redan från fabrik att det bara är att slänga dit ett avsågat stuprör & gasa vidare? Mer effekt behöver jag inte.
Slösurfat lite på apriliaforum.com men då AF1 verkar sponsra forumet som jag förstått det så känns det som deras säljare "kapat" typ varenda tråd som ställer frågan och hänvisar till köp av ECU eller komplett Akra via dom.
Klickade hem en ny via eBay. Är till en sjuåring som ska få lyxåka lite till skolan ibland + lite fikacruising på helgen så det blir säkert kanon.
Innan jag ögnar igenom +6000 inlägg, är det Race-ECU eller PC5a som gäller om man vill skippa katten & köra en betydligt öppnare ljuddämpare? Eller går den såpass fett redan från fabrik att det bara är att slänga dit ett avsågat stuprör & gasa vidare? Mer effekt behöver jag inte.
Slösurfat lite på apriliaforum.com men då AF1 verkar sponsra forumet som jag förstått det så känns det som deras säljare "kapat" typ varenda tråd som ställer frågan och hänvisar till köp av ECU eller komplett Akra via dom.
Det ska regna hela sommarenMailat Gabro men inte fått svar än, han verkar omtyckt på apriliaforumet iaf. OpenFlash hade jag dock missat helt, såg ju spännande ut. Tur det är några veckor kvar tills vi solskensåkare ska ut, hinner ju nörda ner sig en hel del innan.
Det ska regna hela sommaren
Kunde du inte sagt det tidigare?
Nåväl, blir flashad ECU via Gabro & ett DNA-filter. Blir nog perfekt ihop med ett öppet system som retar gallfeber på grannarna.
Nästa jag-är-för-lat-för-att-googla-själv-fråga.. Korta grepp, nå bra tips som passar rakt av & inte kostar skjortan? Vill inte ha nå skitgrejer från Aliexpress som helt plötsligt nyper bromsen mitt på E4'an. EvoTech är vettiga prylar? https://evotech-performance.com/col...short-clutch-and-brake-lever-set-2015-to-2016
Varför inte PCV och bromsbänk?
Varför inte PCV och bromsbänk? Blir inte bränslemängden bättre avstämd mot luftmängden då? En flashad ECU behöver väl egentligen inte alls innebära att bränsle/luftblandningen blir korrekt eller hur funkar det?
Nästa jag-är-för-lat-för-att-googla-själv-fråga.. Korta grepp, nå bra tips som passar rakt av & inte kostar skjortan? Vill inte ha nå skitgrejer från Aliexpress som helt plötsligt nyper bromsen mitt på E4'an. EvoTech är vettiga prylar? https://evotech-performance.com/col...short-clutch-and-brake-lever-set-2015-to-2016
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|