Efter glott på youtube på en -17 så såg den otroligt mkt enklare att lattja med än min fd -11Tyckte det var enklare att bakhjulsleka med min -14(1000) mot 16(1100). Eller så var det jag som var äldre och fe(t)gare
Den har ju inge kolfiber ??Ingen som har en 2021 till salu?
Till en Factory alltså?Nån som har en RSV4 1000 passagerarsadel till en Tuono med ombyggd bakdel till salu?
Rättelse, den första Factoryn kom 2015.Som jag förstår det passar inte den till 2012-2015 Tuonon då factory inte fanns.
Jo jo men den kom väl iom 1100an?Rättelse, den första Factoryn kom 2015.
Korrekt.Jo jo men den kom väl iom 1100an?
Första att göra vid startproblem är alltid alltid alltid att testa med ett nytt fräscht batteri. Oavsett om det är laddat eller har rätt volt. Innan dess är det inte värt att lägga någon energi på att felsöka. Möjligt att man kan mäta dippen på batteriet när man startar, men nytt batteri ibland är gottInförskaffade mig en 2014 Tuono nyligen. Har läst en del om varmstartproblem, framförallt på apriliaforum.com. Jag upplever att min är svårstartad ibland även när den är kall. Har dock ett lithiumbatteri och det har inte varit många plusgrader på morgonen när jag startat för att köra till jobbet. Kanske har med det att göra? När den stått varmt, ute i solen på eftermiddagen tex så är den lättare att starta. Har inte blivit stående någon gång, den startar alltid även när den är varm, men visst känns den något tröttare. Hur är er erfarenhet av detta fenomen på denna cykel?
Batteriet är helt nytt. Har inte mätt dippen dockFörsta att göra vid startproblem är alltid alltid alltid att testa med ett nytt fräscht batteri. Oavsett om det är laddat eller har rätt volt. Innan dess är det inte värt att lägga någon energi på att felsöka. Möjligt att man kan mäta dippen på batteriet när man startar, men nytt batteri ibland är gott
Får startmotorn jobba en stund innan den startar eller är det bara att den upplevs trög? En V2-V4 surrar ju inte till som det gör med en radfyra. Det låter mer som att den inte orkar dra runt.Batteriet är helt nytt. Har inte mätt dippen dock
Har dock ett lithiumbatteri och det har inte varit många plusgrader på morgonen när jag startat för att köra till jobbet.
Nu har jag äntligen tagit tummen ur och köpt en Tuono!
2022 factory ultra dark, kommer om 1-3 veckor!
SC-Projects 250mm ändrör ligger på 17.000:- , låter saftigt.. brukar det vara så dyrt?
ok.. akrapovic till min förra Streetfighter v4s var inte gratis heller…
Taggad!!!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |