Är i valet och kvalet inför kinnekulle.
Eftersom jag har svedea så får jag bara köra i de två lugnaste klasserna, är det värt det då? För man ens köra om?
Vi har också svedea. Jag kommer köra medel. Tror att man får köra om.
Eftersom jag har svedea så får jag bara köra i de två lugnaste klasserna, är det värt det då? För man ens köra om?
Hmm kom på en sak.
Undrar om jag klarar 95 db med mitt system. Med pluggen i så klart!
Hmm kom på en sak.
Undrar om jag klarar 95 db med mitt system. Med pluggen i så klart!
Åskan har nog svårt även med orginalpipa om du håller full rulle förbiMen orginal kan dom ju se lite mellan fingrarna med. Har du katalysator i din pipa så kanske den hjälper lite åxå.
Jag tycker det känns så krångligt att byta till originalet bara.Nejdå, det är vanligen inget problem. Kanske, kanske på Kullen där det mäts lite märkligt direkt vid bankanten ofta men jag har inte haft några bekymmer hittills med att hålla fullt om jag inte kommer i en bullrig grupp. Därför jag har kvar original pipan, den låter inte alls så mycket på gas...![]()
Nejdå, det är vanligen inget problem. Kanske, kanske på Kullen där det mäts lite märkligt direkt vid bankanten ofta men jag har inte haft några bekymmer hittills med att hålla fullt om jag inte kommer i en bullrig grupp. Därför jag har kvar original pipan, den låter inte alls så mycket på gas...![]()
Jag var på kinnekulle tidigare i år. Det var det roligaste jag har gjort. Ja du får köra om så klart. Alla kör i egen tempo. Jag körde i långsam klass del 1 och det var en hel del omkörningar om vi säger så.
Jag ska köra medel nästa gång. Har dock fortfarande inte bestämt mig om jag ska köra på kinnekulle eller ta rudskogen i Norge denna gången. kinnekulle var ju väldigt "liten" och mysig, problemet är bara att jag inte orkar vänta så länge. Man kanske ska åka båda. ;-)
Det är ju typ 2minuters jobb6mm insex, 13mm nyckel och sen en 10mm hylsa till klämman. Enda du bör vara försiktig med är ju packningen (hylsa) i pipan, och att inte repa svingen.
Nu vet jag inte hur acrapipan är infäst iofs men min AR använder inte nedre infästningen vid länkaget till stötdämparen.
Vänta lite nuså här osäker är jag.
Pratar du om att byta hela systemet från cylindrar? För jag kommer inte åt dessa utan att ta bort tanken.
Eller pratar du om att byta ljuddämpare " enbart"?
Vänta lite nuså här osäker är jag.
Pratar du om att byta hela systemet från cylindrar? För jag kommer inte åt dessa utan att ta bort tanken.
Eller pratar du om att byta ljuddämpare " enbart"?
Jag var på kinnekulle tidigare i år. Det var det roligaste jag har gjort. Ja du får köra om så klart. Alla kör i egen tempo. Jag körde i långsam klass del 1 och det var en hel del omkörningar om vi säger så.
Jag ska köra medel nästa gång. Har dock fortfarande inte bestämt mig om jag ska köra på kinnekulle eller ta rudskogen i Norge denna gången. kinnekulle var ju väldigt "liten" och mysig, problemet är bara att jag inte orkar vänta så länge. Man kanske ska åka båda. ;-)
Misstänkte det.Jag tror han menade bara slipon.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |