jpe70
Twinverkstan
... så länge ingen som vet mer kommer med kontraorder och hävdar att det behövs instrument för att göra det.
Hej hopp nu var det längesen man var och lästa i denna eminenta tråd
Micke65 såg att du skall sälja? Vad blir det istället?
Är det någon som vet hur man släcker det blinkande servicemeddelandet i displayen på Tuonon? Jag håller på och gör 1000-mila servicen själv. 240 spänn för ett Aprilia oljefilter hos probike
Är Tuonon så hemsk att skjutsa/bli skjutsad på eller tänker du på din "gamla" bakdel?
Hemsk vet jag inte men gumman vill sitta lite bekvämt och är närmare 1.70 så det funkar bättre med 1290 och som sagt kul att byta ibland med .... Brassat v4an i fyra säsonger nu och den är den bästa jag haft än så länge går som en klocka ! Hade jag haft pengarna skulle jag behålla min Tv4 så som jag vårdat henne och så kul vi haft ihop
1290 är fortfarande bättre . Får se, ska påbörja första säsong med Tv4
1290 är fortfarande bättre . Får se, ska påbörja första säsong med Tv4
Hej! Jag har beställt en Tuono-15. Har ni tips på passande depåstöd fram och bak. Det finns så mycket att välja på och jag befarar att om jag beställer vilket som så blir det fel av en eller annan anledning. Jag hade enkelsving på den förra hojen och använde ett ABBA-stand, det lyfter hojen i hål i ramen och inte i svingen, det passar väl inte på Tuonon eller hur? Tacksam för bra och billiga förslag.
Då är det bare någon vecka kvar till jag får min Tuono -14, men nu börjar jakten på kraschpuckar och sliders har ni några bra tips på vilka som är bra?
Funderar på att köpa det amerikasnka orginal sidostödet då det verkar vara rekomenderat pga lutningsvinkel og kvalitet.
15t framdrev är på väg.
Något annat som kan rekomenderas?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring