Äääntligen har man fått hem Tonfisken.
Blev en 15 mila körning hem..
En fantastisk hoj.
Kan direkt jämföra mot min Ktm 1290 SD.r som såldes förra året.
Det här är en Race o bus hoj som piskar SD,n på kringel o krok vägar,
SD,n är en mer förlåtande och skönare (bara) ut och köra hoj,Mjuk o fin och förlåtande,Underbar hoj (älskar den) Men att försäkra
`Aprilian` hård och rå, här är det mer nu jävlar åker vi (ni fattar),jag är motard kille och gillar den känslan mer.
Jag förstår nu!varför folk fastnar och älskar sina Tunor.
Det enda negativa jag har just nu (har ju ägt den i ett dygn så då får man gnälla) är drevningen? Brukar ni dreva ner ett kugg fram för att få den att gå jämnare, nu hackar den o stånkar vid lugn körning.. Har alltid drevat ner mina KTM och har Alltid blivit stoor skillnad.
Är det det samma med Aprilian? Hur har ni gjort/ Erfarenheter
Blev en 15 mila körning hem..
En fantastisk hoj.
Kan direkt jämföra mot min Ktm 1290 SD.r som såldes förra året.
Det här är en Race o bus hoj som piskar SD,n på kringel o krok vägar,
SD,n är en mer förlåtande och skönare (bara) ut och köra hoj,Mjuk o fin och förlåtande,Underbar hoj (älskar den) Men att försäkra
`Aprilian` hård och rå, här är det mer nu jävlar åker vi (ni fattar),jag är motard kille och gillar den känslan mer.
Jag förstår nu!varför folk fastnar och älskar sina Tunor.
Det enda negativa jag har just nu (har ju ägt den i ett dygn så då får man gnälla) är drevningen? Brukar ni dreva ner ett kugg fram för att få den att gå jämnare, nu hackar den o stånkar vid lugn körning.. Har alltid drevat ner mina KTM och har Alltid blivit stoor skillnad.
Är det det samma med Aprilian? Hur har ni gjort/ Erfarenheter
Last edited: