Du får köpa min 701 Supermoto den är bara 70hk men jäkla kul då det känns som det går i 150 men så kollar man på mätaren och det är bara 90 jag byter för att jag att jag vill kunna åka lite längre sträckor och det är den dålig för. Köpte den för att köra typ 1,5h rundor hemmavid men saknar att kunna åka till Österlen som är 3h bort tur o retur.Tack tack. Jodå den är min. 300 mil och väl omhändertagen. Kommer sakna den men måste testa något lugnare för denna triggar en alltid till att köra långt över bliavmedkörkortethastighet.
Ni med tuono. Har ni bekymmer när ni ska tanka ? Tycker alltid det är besvärligt att ens få bensin från pistolen? Hur jag än vrider o vänder o sedan trycker in handtaget så kommer det lite bensin sen slutar den o så får man greja igen med tankpistolen. Varför är det så känsligt ? Ngt bra tips ?
Du får köpa min 701 Supermoto den är bara 70hk men jäkla kul då det känns som det går i 150 men så kollar man på mätaren och det är bara 90 jag byter för att jag att jag vill kunna åka lite längre sträckor och det är den dålig för. Köpte den för att köra typ 1,5h rundor hemmavid men saknar att kunna åka till Österlen som är 3h bort tur o retur.
Tack ska kolla på detta. Men vet du varför denna modellen har det bekymret?Jag har gjort såhär på min, läste att många tycker att det är tight och bökigt. tankade första gången idag och det gick fint, filmen är i 2 delar
Vet inte, läste lite olika trådar och det var flera som gjort såhär för att underlätta tankning och minska att det slår över med soppa när det blir fullt, som att det inte kommer in tillräckligt med luft på sidan omTack ska kolla på detta. Men vet du varför denna modellen har det bekymret?
Du skulle behållt t700 då hade du haft touringegenskaper tuonon är en arg v4 för lek ingen tourerDu får köpa min 701 Supermoto den är bara 70hk men jäkla kul då det känns som det går i 150 men så kollar man på mätaren och det är bara 90 jag byter för att jag att jag vill kunna åka lite längre sträckor och det är den dålig för. Köpte den för att köra typ 1,5h rundor hemmavid men saknar att kunna åka till Österlen som är 3h bort tur o retur.
Nej, inte ens nära.Är det nån som vet om det går att köra på bana med GPR thunderslash? Känns som att det låter för högt.
MVH
Har du gjort eller?Nej, inte ens nära.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Nej, det behöver jag inte. Kan räkna ut att det inte kommer funka ändå.Har du gjort eller?
Efter tips på fb-gruppen från Tuono så ska jag testa att svetsa på denna (länk) på original db-killern.Någon som vet om det går att få ned ljudnivån på den snygga men ljudliga AKRAPOVIC SLIP-ON LINE (CARBON)? Drar mig för att montera tillbaka det fula orginalet.
Precis den jag har och svetsat på min dB-killer..... Dock inte provat på bana ännu ... men vi kanske fått tips av samma person och då vet jag att han kört med sin Tuono han hade då på Sviestad utan problem med den extra killern svetsad på sin originalkiller.Efter tips på fb-gruppen från Tuono så ska jag testa att svetsa på denna (länk) på original db-killern.
Ska funka på bana enl personen jag pratade med.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |