skitsnygg .. jag hade däremot inte köpt den för den enkla anedningen att du ALDRIG kan skjutsa någon. Hondas VFR 1000 kanske kommer snart och den har nog en passagerarsits ..
När jag höll på att kolla på motorcyklar visade jag min fru en SS hoj med kåpa över passagerarsitsen, då hon brister ut helirriterad : "du köper inte en sån hoj! Var ska jag sitta ?? "
Precis som Ducati har Aprilia folk mellan 30 och 40 som målgrupp. Dessa brukar ha familj, så frågan är hur många som struntar i att köpa den på grund av "prillan"
Ujuj, fina prylar!Här finns lite fler bilder : http://www.clubaprilia.net/forum/forum_posts.asp?TID=5469&PN=1&TPN=1 Vågar inte lägga upp dom här... Är ju nästan lika med porr !
När jag höll på att kolla på motorcyklar visade jag min fru en SS hoj med kåpa över passagerarsitsen, då hon brister ut helirriterad : "du köper inte en sån hoj! Var ska jag sitta ?? "
Precis som Ducati har Aprilia folk mellan 30 och 40 som målgrupp. Dessa brukar ha familj, så frågan är hur många som struntar i att köpa den på grund av "prillan"
Poäng! Fattar inte varför man ska släpa runt på passagerare överhuvudtaget!? Möjligtvis på en Goldwing, men då snackar vi nästan bil..Varför i hela världen skulle du köpa en RSV4 och skjutsa på den?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|