JonnyN skrev:Någon som vet om ART slipon är något att ha Ja menar att de é ju betydligt billigare än alla andra ja har hittat..
Varför då??No1 skrev:Vart sponsrad av dem och kan bara samanfatta det hela med ett ord, SKRÄP!!!
No1...
Tja jag ska köra "bara"..Impulse skrev:Det beror väl på hur du ska använda hojen??... Jag har haft ett själv det funkade bra till min körstil!!
Då är det bara köpa ett ART, har då inte haft nå problem med mitt rostfira, men jag KAN tänka mig att kolfiber kan sprickaJonnyN skrev:Tja jag ska köra "bara"..
Ja det ska jag göra.Tack för hjälpenR1 Uffe skrev:Då är det bara köpa ett ART, har då inte haft nå problem med mitt rostfira, men jag KAN tänka mig att kolfiber kan spricka
Samma här, men dom hade problem med kolfiberhöljena ett tag, nitarna satt för nära kanten och kröp i kolfibern.R1 Uffe skrev:Då är det bara köpa ett ART, har då inte haft nå problem med mitt rostfira
No1 skrev:Pratar vi kolfiber så köper dom andra sortering vilket gör att den spricker (vet ej hur många ggr jag fick byta ut ljuddämparna)...
Sen vad beträffar deras rostfria ljuddämpare mm så bränner dom upp innehållet alldeles för fort samt att ljuddämparna vid extrem körning tenderar att bli brända/färgas i metallen...
No1...
(det finns ju en anledning till att dom är så mycket billigare än andra märken, och det är INTE för kvalitens skull... )
Kay skrev:Mailade checkray idag...
- Aluminium Rund á 2.120:- till min... Billigaste pris jag fått! 10% off på det priset nu me om jag beställer innan 3e feb!
Låter dom gött? Finns det billigare nya slips i sverige, som funkar bra?
Är det ett sånt här polerat? FETT sugen...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=36956
Kay skrev:Mailade checkray idag...
- Aluminium Rund á 2.120:- till min... Billigaste pris jag fått! 10% off på det priset nu me om jag beställer innan 3e feb!
Låter dom gött? Finns det billigare nya slips i sverige, som funkar bra?
Är det ett sånt här polerat? FETT sugen...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=36956
Kay skrev:Finns det billigare nya slips i sverige, som funkar bra?[/url]
Fick veta att man slutat sälja via hojhandlarna nu och sänkt priserna ganska ordentligt. Polarn hämtade en rostfri ovaldämpare där idag och dom hade 10% rabatt nu efter hojmässan.Men det gäller visst bara till tisdag eller onsdag i nästa vecka. Tror inte att du blir missnöjd om du väljer ett Art, i synnerhet inte med dom priser dom har nu. Själv suktar jag efter deras titandämpare som är hur lätta som helst, kanske blir ett sånt också..JonnyN skrev:Ja det ska jag göra.Tack för hjälpen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|