DesmoHellman
Gudomlig sporthojare
Fällde Pedrosa?
Väck inte den björn som sover är ett talesätt jag tycker passar just nu.
Fällde Pedrosa?
Jaha, är det några som ska till "Iveco TT Assen" ?
Vi är 2 fr. N.Ö. Skåne
Väck inte den björn som sover är ett talesätt jag tycker passar just nu.
Men den här var två år gammalSlog ihop två trådar om Assen.
Vi är fem st som ska köra ned imorgon.
Håller med! Förstår inte varför det inte finns fler bra racingtjejer, de är ju normalt mindre/lättare än vi gubbs och sägs vara mer stresståliga.Så kul med kvinnor i eliten i motorsport
Håller med! Förstår inte varför det inte finns fler bra racingtjejer, de är ju normalt mindre/lättare än vi gubbs och sägs vara mer stresståliga.
Dessutom bättre på att göra flera saker på en gång, borde kunna hata andra på banan och fortsätta att gasa hoj i stället för att omedelbart torpedera, boxa eller på anat sätt ta ut sin ilska.
Upp till bevis.
Oftast är tävlingsinstinkten otroligt mycket lägre hos det kvinnliga könet (där ligger alla grund i jämställdheten enligt mig, men det är, precis som nu, inom parentes) men ge dom en chans på lika villkor att tävla. Bara så mycket trevligare att se på.
Här har vi en som ger sig ut i leken, jag säger bara .
Som stämmer väldigt bra.Klassisk stereotyp genusnorm
Som stämmer väldigt bra.
Som stämmer väldigt bra.
Att vi är väldigt olika blir väldigt tydligt när man får barn. De är som dag och natt, killarna och tjejerna alltså. Det är bara rakade lebbor och förtryckta män i mysbyxor som tror att män och kvinnor är lika.Ja, jämställdhet i alla ära, men vi är faktiskt konstruerade olika. Och det går ibland inte att förbise. Hur gärna feministkåren än vill.
På med regnkläderna60 mil kvar till Assen.. Gött mos!
Riktigt kul, dock är regn lite svåravläst. Hoppas de kan få vara torrt innan race så han har ngn chans att göra några inställningar inför söndagen (sönd ska enligt v-rapporten vara uppehåll)Verkar som att Rossi gillar GP11.1
På med regnkläderna
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari