Galet race och Marques var kyligast, den store vinnaren idag.
Oerhört tung krasch av Rossi som gjorde ett grovt misstag då han överskattade sin förmåga.
Va faan sysslade Lorre med? Vilket superfiasko!
Fick svamp mellan tårna.....
Har väl inte riktigt varit med sen förra säsongsavslutningen, han lider helt klart mer än alla andra av de förändringarna som är gjorda i år sen har han varit rätt dålig i vått ända sen han bröt nyckelbenet tycker jag.....har han gjort något bra resultat i blött sen dess?
Elekroniken är väl "kantigare" som jag fattat det, hans körstil drabbas nog hårdare av det eftersom han ligger kvar i större nedlägg vid påslag, i torrt menar jag alltså, gissar jag iaf.
Även fast det är kul att Miller fick sin första seger på en satellit så ser jag bara framför mig en tråkigare säsong med en poängräknande MM. Det kan iofs leda till att VR och JL satsar hårdare på att komma först vilket kan bli intressant.
Det bästa med helgen var att Nakagami fick sin första seger vilket han verkligen var värd!
Översättning för de som inte orkar läsa; "det är roligare när MM kraschar ut sig så han inte får poäng"
Skulle snarare säga han visade titel-takter genom att ge Allt i omstarten, inte säkra sig runt för att ta en 2:a eller 3:e i totalen i år, han är beredd att offra ett race för att ta in på MM.
I MM:s position behöver han inte vinna, bara vara i närheten av konkurrenterna, Rossi måste vara före.
Tråkigt för Rossi som beskrev sin insats som "A stupid mistake"
Lorenzo - kontrasternas man.
Hur i helvete kan en flerfaldig världsmästare vara världssämst i regn?
På hotellet igen efter några avåkningar och kulturkrockar !
Stökiga engelsmän som druckit mer Heineken än de tål och som viftar med paraplyer rakt i ögonen på folk samt en holländare som oblygt tände en "konstig" hemrullad cigarett jämte oss !!
HÅRT moto3-race, det sparas Inget tills i morgon!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|