Fast skall du stå på bana bör du satsa på en sportingbössa.
Men en vanlig 686 hamnar väl på sexton ny?
Den ena jag funderar på är sporting. 15900 för ny vanlig utan kolvlam. Prutmån tror jag är typ obefintlig.
Fast skall du stå på bana bör du satsa på en sportingbössa.
Men en vanlig 686 hamnar väl på sexton ny?
...
Svärfarsan var eld och lågor i nostalgin. Här gick ju han och hans morfar igenom samma saker, samma mark, samma gränsmarkörer när dom hade skifte i jaktgenerationen på marken. Nu är det jag som ska ta över.
...
Det var så utomordentligt tramsigt att det behövs en reality check.
Den ena jag funderar på är sporting. 15900 för ny vanlig utan kolvlam. Prutmån tror jag är typ obefintlig.
Det var så utomordentligt tramsigt att det behövs en reality check.
Jag tänkte mer i banorna renodlad sportingbössa.
Får du den för 16000:- och den ser ut som ny och känns som ny, är det ju bara att köra på.
Tipsa gärna om en renodlad sportingbössa då. Gärna på blocket. Vet inte ens vad jag ska söka på.
Det var mer menat som en nyansering till tankegången med ställbar kolvkam, flyktskyttet var färdigutvecklat för 150 år sedan, inte mycket som har hänt sedan dess trots vissa instruktörers förkärlek till kolvkamshöjare.
Ska svärfar ge/sälja marken till dig?
Eller är det din partner som tar över marken och du får tillgång till den på det viset?
Det tror jag blir jättebraSnabba vändningar. Blev en Browning B525 från 08 för 10 laxar. Vet inte exakt modell men orkar inte bry mig längre. View attachment 398573
Känns bra.
Snabba vändningar. Blev en Browning B525 från 08 för 10 laxar. Vet inte exakt modell men orkar inte bry mig längre.
Känns bra.
Spruta fram tips på bra skytteklubbar i och runt sthlm. Pistol och gevär i kombination eller var för sig går bra med.
Spruta fram tips på bra skytteklubbar i och runt sthlm. Pistol och gevär i kombination eller var för sig går bra med.
Det kommer bli hur bra som helst. Du har nu 5000 att lägga på ammo för övning.
Hitta en pistolskytteklubb som vill ha in nytt blod? That would be a first..
Har ju inte köpte en enda zombiebössa än. Funderar därför på att använda budgetutrymmet till att stressköpa en rem 870 eller Ruger 10/22.
Kan man skjuta slugg med alla pumppipor? Får ju ändå vänta på Tac21 chassit. Så något måste jag customisera.
Ligger en för 3800 på blocket. Kanske hittar man ännu billigare med lite väntan. Men ska ju byta län till sthlm snart...
Har försökt surfa fram uppgiften, men hittar bara gamla länkar eller vad folk tror.
Om jag ber min Finska kollega köpa ammo till mej. Hur är det lättast att får ammon till mej?
Ska jag flyga dit(i tjänsten så klart) eller kan han ta med hit till Sverige?
Räcker det med att han checkar in väskan eller? Åsikterna går isär nämligen.
Jag åker till Finland max en gång per år medans han åker hit ganska ofta. Kula är billigare i Finland än swe.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|