Står inget om maggbegränsning på min hagelautomat licens men begränsningen gäller ju självklart endå
Jo men om man blir stoppad av en polis som inte har full koll...
Står inget om maggbegränsning på min hagelautomat licens men begränsningen gäller ju självklart endå
Över till sikten. Vilka kikare har ni på bössorna och varför? Blir mer och mer sugen på en 1.5-6x24 eller motsvarande. Men nu fokuserar vi på er.
Det behöver inte stå magasinkapacitet på enpipiga hagelvapen. Det är enbart 2+1 som gäller för jakt. Har man fler är det helt plötsligt olaga vapeninnehav och det är tämligen obra.
Trijikon, 1-4x24, 3-9x40, 2,5-10x56, 5-20x50 och Azog 4x32.
Leopold scandinavian 1-4x24, Leopold scandinavian 3-9x40 och Aimpont micro h1. Sen några gamla och dåliga, men även dessa skall bytas mot trijicon.
I princip alla tyska är utbytta till amerikanska, hyfsat snål.
Oj då. Lust att utveckla?
Över till sikten. Vilka kikare har ni på bössorna och varför? Blir mer och mer sugen på en 1.5-6x24 eller motsvarande. Men nu fokuserar vi på er.
Nu kom 870:in hem. Bocken verkar inte komma iväg men förhoppningsvis kommer den på fredag. Ska bara hitta någonstans att panga i helgen.
Både duvor testa träffbild.
Någon som ska ut?
Vad avis jag blir på de som bor i län med kort handläggningstid!
Dinna nya inköp bara rasslar in
Ska ju flytta även på pappret till sthlm snart. Man får ju passa på.
Om jag kunde komma på en billigt fjärde bössa jag "behöver" slår jag till. Sen är det stopp några år.
Vore jag i dina skor så hade jag fyllt på skåpet så mycket jag hinner.
Vilka bössor har du nu? Vi ska väl kunna hitta en "bra att ha" utan problem.
Tikka T3 super varmint
Rem 870
Browning B525
Kaliber på studsaren?
Spontant så känns en .22LR som en kanidat för plats 4. Kanske en bra pipbytare, Sako Quad eller Brno 455, så har du möjlighet till Klass 3 och 4.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|